eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPompka (trzymana w bagażniku) do kół - czy jest jakiś model trwały, ale z dobrym manometrem? › Re: Pompka (trzymana w bagażniku) do kół - czy jest jakiś model trwały, ale z dobrym manometrem?
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pompka (trzymana w bagażniku) do kół - czy jest jakiś model trwały,
    ale z dobrym manometrem?
    Date: Mon, 07 Mar 2011 19:25:24 +0100

    Dnia 07-03-2011 o 14:43:00 Jan <k...@p...com> napisał(a):

    > Pytanie do znawców pompek - jak w tytule.
    > Kiedyś nie musiałem sprawdzać ciśnienia przez rok-dwa
    > i trzymało. Może jeździłem wolniej, może to tamte
    > opony wysokoprofilowe mniej puszczały.

    Kup sobie na aledrogo uzywany jakiś markowy kompresor dodawany do
    samochodów.
    Obecnie mam 2 - jeden to Renault - drugi Citroena. Oba chodzą na zwykłym
    gniazdku zapalniczki i bez problemu pompują opony do 3,5 - 4 barów
    (sprawdzane wielokrotnie na przyczepie).

    Teraz jest nowy trend w przypadku nowych samochodów - zamiast koła
    zapasowego lub dojazdowego - dają kompresor i płyn do naprawy opon - z
    nabyciem używanego przyzwoitego kompresora nie powinno być problemu.

    Pzdr
    TG