  • Data: 2009-12-23 22:05:51
    Temat: Re: Pompa do cieczy
    Od: "pluton" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co to ma byc - podajnik zacieru do kociolka ?
    > Czy filtrowanie ?

    Filtrowanie. Juz kupilem metrowa rure 3/4 cala, metrowke, 2 nyple
    do wspawania, 2 zakretki i rureczke 12mm. Calosc 66 pln.
    Teraz slusarz to wszytko klei do kupy, bo ja spawac nierdzewki nie umiem.

    Bedzie to dzialac tak (bedzie stac pionowo):
    ----------------------
    ---|..piasek........ |--- <---doplyw
    ----------------------

    Jeden koniec odkrecam, sypie piasek/zwirek odpowiedniej granulacji
    (jakis bialy kwarc), zatykam filtrem bibulkowym/wata i zakrecam.
    Jezeli bedzie sciekac grawitacyjnie i przesaczy sie przez zloze piasku, to
    cool,
    a jak nie - to pompka.
    Rurka jest dosyc gruboscienna, 2-3 atm. wytrzyma na pewno.

    Nawet najoporniejsza nalewka poslodzona miodem musi wyjsc czysciutka jak lza
    po przejsciu metra piachu. Ale mam nadzieje, ze 2-3 cm bedzie wystarczajacym
    filtrem.

    --
    pozdrawiam
    Nullification