  • Data: 2009-12-24 12:03:24
    Temat: Re: Pompa do cieczy
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > filtrów
    >
    > Dzieki, sprawdze to.

    > A nie 'zapadnie sie' ten keg do srodka ?

    > Bo nie wiem, co on klaruje :) Nie wiem, na jakie czastki dziala.
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online
    > Nullification

    Róg Wólczańskiej i Struga jest drogeria. Kup sobie w niej klarowin i wypróbuj.
    Opakowanie kosztuje tyle co odpalenie samochodu. Jak Ci się nie spieszy to
    opakowaniem ze sto litrów sklarujesz. Klarowin to naturalny koagulant. Jakaś
    zmielona skała. Wypróbuj na litrze. Jak się nie będzie nadawał to podstawowy
    składnik odzyskasz bo masz cudowną rurę. Bańka wytrzyma na 100% podciśnienie
    jakie zrobi sprężarka od lodówki.