eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykledlaczego mam zakręcać kranik?Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
  • Data: 2010-09-02 11:37:04
    Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
    Od: Gravel <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 4 Sie, 11:26, zuzka600f <z...@o...pl> wrote:
    >   Czesc :)

    > 2. jak masz nieszczelny zawor iglicowy, paliwo moze przesaczyc sie do
    > cylindra (-drow) i po sciankach dojsc do oleju, rozrzedzajac go
    > (utrata wlasciwosci smarnych). Sa co prawda teorie, ze paliwo jest
    > lotne i zaraz po zagrzaniu odparuje, ale wiecej slyszalem/czytalem o
    > szkodliwosci takiej mieszanki dla silnika.

    True, mialem taki case, wylalem ponad 5 litrow oleju a wczesniej moto
    gaslo i plulo olejopaliwem po filtrze powietrza. W sumie nic dziwnego,
    przez zime wyparowalo jakies 10l paliwa.
    Nie radze wylaczac pompki podcisnienowej na dluzej.

    Pozdr,
    Gravel

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: