  • 41. Data: 2011-11-08 16:30:02
    Temat: Re: Polskie znaki na iPadzie
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-11-08 16:55, Użytkownik Piotr M napisał:

    > Nie mam (nie potrzebuje bo i tak siedzę non stop przed lapkiem :) ) i
    > się nie wypowiem na temat używalności w różnych miejscach. Twojej grupy
    > posiadaczy też nie znam, ale rozumiem że jest to pewien target.
    > Natomiast gdybym miał pada, to bym go wszędzie nosił. Myślę też, iż
    > jednak jest wystarczająco często używany poza domem. Chociażby jakieś
    > konferencje, w podróży, na uczelniach, itd itd.. Dlatego też nie tylko w
    > słońcu na plaży w samo południe :)

    To może kup, poużywaj a dopiero potem się wypowiadaj.
    Właściciel dziesięcio-calowego tableta nie wynoszonego z domu.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2011-11-08 16:52:20
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 08/11/2011 15:55, Piotr M wrote:

> [...]
    > jednak jest wystarczająco często używany poza domem. Chociażby jakieś
    > konferencje, w podróży, na uczelniach, itd itd.. Dlatego też nie tylko w

    Nie rozumiem problemu. Są tablety z 3G, są tablety bez 3G, można wybrać
    ten, który potrzebujesz. A że droższy? Tak to już jest w życiu, chcesz
    więcej, to więcej zapłacisz, zasada starsza od chrześcijaństwa.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 43. Data: 2011-11-08 16:59:00
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 08.11.2011 11:09, Iguan007 pisze:
    > Dziala, dzieki. Co prawda nie ma "ą" ale sa jakies ktore wygladaja podobnie.

    Jest "ą".

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 44. Data: 2011-11-08 17:35:02
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Opis grupy mowi: "Pecety, czyli sprzet komputerowy klasy PC". Czy PC to
    > nie komputer osobisty? Wiec jak to niby eliminuje tablety?

    Sprzet / Hardware.
    Ty zas pytasz o rozwiazanie z rodziny software.
    Zapytaj na grupie dot. uzywanego na padzie systemu operacyjnego.

  • 45. Data: 2011-11-08 19:41:29
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 08.11.2011 11:35, Iguan007 pisze:
    > Opis grupy mowi: "Pecety, czyli sprzet komputerowy klasy PC". Czy PC to nie
    > komputer osobisty? Wiec jak to niby eliminuje tablety?

    Nie, "PC" to skrót od nazwy własnej "IBM PC". Komputer
    osobisty nazywa się "personal computer". Wspomniany przez
    Ciebie Commodore 64 jest "personal computer", ale nie jest
    "PC".

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 46. Data: 2011-11-08 20:12:39
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> wrote in message

    > Nie, "PC" to skrót od nazwy własnej "IBM PC". Komputer
    > osobisty nazywa się "personal computer". Wspomniany przez
    > Ciebie Commodore 64 jest "personal computer", ale nie jest
    > "PC".

    PC to skrot od Personal Computer. Nigdzie w opisie grupy nie ma zadnego
    odniesienia do IBM. Nie widze powodu zeby "PC" interpretowac jako konkretnie
    "IBM PC" a nie "Personal Computer" ogolnie. Ja wiem ze Wiki nie jest
    najlepsza encykloedia ale ta definicja ma jak najbardziej sens: A personal
    computer (PC) is any general-purpose computer whose size, capabilities, and
    original sales price make it useful for individuals, and which is intended
    to be operated directly by an end-user with no intervening computer
    operator. "

    Gdyby to bylo "IBM PC" to te wszystkie dyskusje o laptopach AUSUSA tez sa
    nie na miejscu?

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 47. Data: 2011-11-08 20:17:22
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    Przemyslaw Ryk" <p...@g...com> wrote in message
    > jak mniemam. To teraz wróc, przeczytaj go w calosci i zastanów sie, czy ja
    > prosilem o pomoc w problemach z systemem / oprogramowaniem, czy o pomoc w
    > diagnostyce sprzetu.

    Prosiles o dorade oprogramowania do skanowania dysku. Ja prosilem o dorade
    jak wlaczyc polskie znaki. Jesli gromisz mnie za pytanie dotyczace
    "oprogramowania" to niestety pytanie o program do skanowania dysku tez sie
    tam kwalifikuje. Ja osobiscie nie mam problemu ani z jednym, ani z drugim.

    Podrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 48. Data: 2011-11-08 20:21:41
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Tom01" <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> wrote in message

    > Jest "ą".

    U mnie (iPad II) nie ma :(

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 49. Data: 2011-11-08 20:26:56
    Od: "MC" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Iguan007" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > intervening computer operator. "
    >
    > Gdyby to bylo "IBM PC" to te wszystkie dyskusje o laptopach AUSUSA tez sa

    Mistrzu ignorancji, "pecet" to nie jest skrotem od komputer osobisty, co już
    zresztą wyraźnie Radek napisał. Poczytaj sobie o historii komputerów, to
    może zrozumiesz dlaczego laptop Asusa jest pecetem a iPad - nie.

  • 50. Data: 2011-11-08 20:30:17
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Wed, 9 Nov 2011 06:12:39 +1000, "Iguan007"
    <i...@p...onet.pl> wrote:

    >PC to skrot od Personal Computer. Nigdzie w opisie grupy nie ma zadnego
    >odniesienia do IBM. Nie widze powodu zeby "PC" interpretowac jako konkretnie
    >"IBM PC" a nie "Personal Computer" ogolnie.

    Nie wydurniaj się. "Komputerom osobistym" w tak szerokim rozumieniu
    tego słowa są poświęcone też pl.comp.sys.amiga, pl.comp.sys.atari,
    pl.comp.sys.macintosh, pl.comp.sys.palmtop, na upartego jeszcze kilka.
    Ta grupa jest stricte o pecetach.

    >Ja wiem ze Wiki nie jest najlepsza encykloedia

    Nie jest zła. Szkoda tylko, że kopiujesz-wklejasz bez czytania. Cyt.:
    "For computers generally referred to as "PCs", see IBM PC compatible."

    --
    Maciej Bójko