  • Data: 2009-06-10 17:26:55
    Temat: Re: Polskie nazwy zmiennych/funkcji w nietypowym projekcie
    Od: "slawek" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rob Wolfe" <r...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:8...@s...pl...
    > RW: Paweł, na którego "gospodarza" "załadowałeś" "ramę"?

    "Pawle, który komputer jest gospodarzem do którego załadowałeś środowisko
    ramowe?"

    1. Wołacz, taki przypadek; 2. gramatyka polska; 3. nie cudzysłów; 4. trochę
    się postarać

    > Paweł: Dobra, już dzwonię. To był numer 999?

    Zdziwisz się, ale w Anglii ten numer nie działa. Sic!

    > Nie mam więcej pytań. Walcz z wiatrakami dalej.

    Ja nie walczę z wiatrakami, to ty bijesz pianę. Jak ktoś się pyta czy wolno
    mu pisać po polsku w jego własnych prywatnie pisanych programach - i to do
    forum pl.* - to chyba jest to równie sensowne jak samotny przyjazd do Łodzi
    z szalikiem Pogoni wokół szyi. Lub hodowanie pejsów przed wycieczką do
    Arabii Saudyjskiej. Albo gest zamawiania piw na Placu Niebiańskiego Spokoju.

    slawek