  • Data: 2009-07-28 05:41:42
    Temat: Re: Polskie kanaly w Niemczech via satelita
    Od: "sensei" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal Lukasik" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:yc700fuzj8d1.dlg@smutas.org...

    > To akurat "guzik" nie argument bo są telewizory z tunerem TV-Sat (poszukaj
    > np. w ofercie Philipsa z opcją Freesat).

    kilka typów? A jak nie chce Philipsa ? i wlaczaja sie z bardzo dlugim
    opoznieniem jak to maja tunery sat - to ja dziekuje

    > Jak się pojawi na Astrze za darmo to wielu przestawi albo zainwestuje w
    > "zeza", monoblock, czy obrotnicę.

    na Astrze juz są za darmo z paroma kanałami i jakoś nikt specjalnie do zeza
    na TVP sie nie kwapi juz predzej na ogladanie kanalow niemieckich
    poza tym na Hotbirdzie na ktory kazdy ma antene sat sa juz za darmo -
    wystarczy wlozyc karte TnK wiec po co dublowanie na Astrze?
    Zeby kasa wyplywala z TVP?

    > Dać? Ktoś tu coś pisał o ekonomi.

    no tak z czysto ekonomicznego punktu powinni zwalniac i zlikwidowac emisje
    na Astrze..Ale cos mi sie wydaje ze zarzad TVP bardziej martwi sie zyskami
    Astry niz praca ludzi wiec predzej powiekszy pule zwolnien niz zrezygnuje z
    bulenia Astrze