  • Data: 2009-07-28 18:54:39
    Temat: Re: Polskie kanaly w Niemczech via satelita
    Od: "sensei" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal Lukasik" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:19dlcifec9uzz.dlg@smutas.org...

    > To kupujesz LG, np. LF7700 LCD. Z mało znanych w Polsce jest jeszcze
    > Humax, Alba (nie znam modeli, ale czytałem, że są) i będzie ich coraz
    > więcej ('freesat' zdobywa coraz większą popularność i przyciąga uwagę
    > producentów - IMO niedługo pozwolą wieść prym na tym polu Philipsowi).
    > Ponadto co złego w tym, że Philips?

    wole inne firmy np. Sony czy Panasonic.
    Tuner sat w odbiorniku TV to jednak rzadkosc za to wszystkie maja tuner
    naziemny.

    > Bardzo, tj. raptem kilka sekund. Jak często włączasz/wyłączasz TV?
    > To taki wielki problem?

    te kilka sekund po kilka razy dziennie moze wkurzac ja z tego wzgledu wole
    czesto szybko przegladac to co na ziemi

    > Nie rozśmieszaj mnie. Ilu jest takich, których przekona "Kultura" czy
    > "Historia". [???] Najwyraźniej odbiorcy uważają, że dla tego co jest* nie
    > warto. Nie okłamujmy się, ale TV to rozrywka a to co jest teraz ma z nią
    > niewiele wspólnego.
    > Za to choćby dla TVP1 i TVP2 (najczęściej chyba o nie pytają ludzie, jak
    > je odbierać za granicą) wielu IMO przestawi lub dołoży drugi konwerter.

    a po co przestawiac jak na Hotbirdzie mozna ogladac to za darmo (TnK)?

    > * http://www.lyngsat.com/freetv/Poland.html

    > Włożyć? Trzeba mieć w co włożyć, a tunery czy też moduły systemu Conax
    > "rozdają darmo".

    tunery z conax sa za grosze

    > Jakiś powód za wyborem Astry jest. Cena?

    na pewno nie Astra jest najdrozszym satelita

    > Ponadto wybierając HB13E IMO "ubiją" TNK a ta jakiś dochód chyba Im
    > przynosi. [???]

    watpie TnK juz pobila Astre i jest do tego za darmo wiec zadna inna podobna
    oferta nie ma sensu

    > Taaak i na pewno ktoś za to wziął w łapę. ;D

    to Ty powiedziales ale ja nie zdziwilbym sie gdyby tak bylo