  • Data: 2009-07-29 06:25:08
    Temat: Re: Polskie kanaly w Niemczech via satelita
    Od: "sensei" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal Lukasik" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:17wimjhlwtjz6.dlg@smutas.org...

    > No prawie wszystkie. Niestety nie wszystkie nadają się do użycia w Polsce
    > (brak obsługi MPEG4).

    znasz telewizor bez tunera naziemnego? A ze nie wszystkie sa w polskich
    sklepach zgodne
    z "polskim" standardem miej pretensje do wladzy ktora od ponad roku nie moze
    opublikowac
    wymagan by wymusic to na sklepach

    > Kilka? Wyłączasz "szkiełko" przy każdym wyjściu do toalety czy po piwo do
    > lodówki? Ja włączam raz, po przyjściu z pracy - gra ze 2 godziny.

    wlaczam kiedy jest cos interesujacego a potem wylaczam nie jest wlaczony
    caly czas

    > Nie jest darmo (jednorazowy koszt tunera/CAMa i karty).

    podobnie jak w przypadku pomyslu z Astrą

    > A widzisz, jednak nie darmo.

    > Więc który jak nie Astra? *

    w polskich warunkach tylko Hotbird bo 100% anten w Polsce ma antene
    ustawiona na Hotbirda
    ale zdaje sie ze jest juz zapchany i ciezko znalezc miejsce zeby mozna bylo
    cos nowego wcisnac

    > Pożyjemy, zobaczymy. ;D

    > Wszędzie doszukujesz się spisków? ;D

    wszedzie widze interesy, ale lapówki w polskich warunkach by mnie tez nie
    zdziwily. zwlaszcza ze "lapowka" w tym sensie moze byc np. obiecana przyszła
    posada...