  • Data: 2009-07-31 17:57:24
    Temat: Re: Polskie kanaly w Niemczech via satelita
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 31.7.2009, sensei napisał(a):

    > dowcip tygodnia ;-)))

    A cóż takiego się straci? Mango, VIVA, czy może Trwam?

    > pokaz kto w Polsce nie ma Hotbirda?

    Mój brat jeszcze jakiś czas temu (zanim kupił obrotnicę) miał antenę
    (właściwie to powinienem ją nazwać żaglem ;D) ustawioną na Sirius4 - ze
    względu na darmowe przekazy sportowe (tenis ziemny), teraz też przez 90%
    czasu antena ustawiona jest na Astra2* ze względu na Freesat.
    Znajdą się pewnie jacyś zagraniczni studenci, którzy ustawią sobie coś w
    rodzimym sobie języku a jest tego trochę na każdym z satelitów.
    Nie wierzę by w Polsce nie znalazł się nikt kto wolałby darmową
    zagraniczną ofertę programową od tego szajsu, który wciska ludziom "polska
    platforma cyfrowa".
    A to, że Ty nie dopuszczasz takiej myśli, to hmmm... Twój problem.

    > jak to zrobia za wlasna kase to ok ale poki co zyja z kasy spoleczenstwa i
    > wszyscy bedziemy ponosic tego koszty

    A robisz coś z tym czy tylko tak marudzisz?
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/