  • Data: 2009-07-28 22:52:11
    Temat: Re: Polskie kanaly w Niemczech via satelita
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28.7.2009, sensei napisał(a):

    > wole inne firmy np. Sony czy Panasonic.
    > Tuner sat w odbiorniku TV to jednak rzadkosc za to wszystkie maja tuner
    > naziemny.

    No prawie wszystkie. Niestety nie wszystkie nadają się do użycia w Polsce
    (brak obsługi MPEG4).

    > te kilka sekund po kilka razy dziennie moze wkurzac ja z tego wzgledu wole
    > czesto szybko przegladac to co na ziemi

    Kilka? Wyłączasz "szkiełko" przy każdym wyjściu do toalety czy po piwo do
    lodówki? Ja włączam raz, po przyjściu z pracy - gra ze 2 godziny.

    > a po co przestawiac jak na Hotbirdzie mozna ogladac to za darmo (TnK)?

    Nie jest darmo (jednorazowy koszt tunera/CAMa i karty).

    > tunery z conax sa za grosze

    A widzisz, jednak nie darmo.

    > na pewno nie Astra jest najdrozszym satelita

    Więc który jak nie Astra? *
    Zapominasz, że czasem można trafić na promocję czy sprzedaż "wiązaną" -
    nie znasz szczegółów umowy.

    * Stosuj interpunkcję bo może Ci wyjść całkiem coś innego niż chciałeś
    napisać. ;D

    > watpie TnK juz pobila Astre i jest do tego za darmo wiec zadna inna podobna
    > oferta nie ma sensu

    Pożyjemy, zobaczymy. ;D

    > to Ty powiedziales ale ja nie zdziwilbym sie gdyby tak bylo

    Wszędzie doszukujesz się spisków? ;D
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/