  • Data: 2009-07-30 22:22:18
    Temat: Re: Polskie kanaly w Niemczech via satelita
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30.7.2009, sensei napisał(a):

    > ale na Hotbirdzie jest wiele innych programow FTA po polsku.

    Które można o kant d. potłuc. Te które są warte obejrzenia są właśnie TVP
    i według planu pojawią się na Astrze - IMO niczego godnego uwagi się nie
    straci.

    > Ktos ma z nich rezygnowac zeby ogladac TVP?

    Tak. Ja to zrobię jak będzie taka możliwość.

    > Jesli w to wierzysz to chyba pracujesz w albo dla TVP ;-)

    Pudło.

    > nie przestawiaja. 100% ma na Hotbirda. Z nich 5% ma dodatkowo zeza.

    Taaaaa, a 3,4% z tych 5% ma garba. ;D

    > ale po co na Astrze ktora jest najdrozszym satelitą? Po co w ogole
    > transmisja sat skoro nie maja kasy i wywalaja ludzi z pracy..?

    A tak, dla jaj. ;D

    Z mojej strony EOT.
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/