  • Data: 2009-07-30 18:05:56
    Temat: Re: Polskie kanaly w Niemczech via satelita
    Od: "sensei" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal Lukasik" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:s7gtlytsxyst$.dlg@smutas.org...

    > Byłem przekonany, że rozmawiamy o telewizji cyfrowej.

    o cyfrowej. Nowoczesne telewizory mają wszystkie tuner naziemnej TV cyfrowej

    > Czyli z góry wiesz co i kiedy chcesz obejrzeć i jest to z góry zaplanowane
    > - tak ciężko wkalkulować w to 5 sekund? Nie wierzę.

    ale po co? Nie mowiac o "wynalazkach" naszych wlascicieli platform
    satelitarnych
    gdzie tuner HD PVR wlacza sie przez 30 sekund...

    > Jak ktoś ma zestaw (i nie zależy mu na programach z HB13E) to
    > przestawienie anteny kosztuje trochę własnej pracy. No chyba, że
    > faktycznie ktoś nie potrafi, albo bardziej ceni sobie swój czas, wtedy
    > przestawienie anteny nie kosztuje pewnie więcej niż 50zł (w zależności od
    > regionu).
    > I do czego dochodzimy... Nic za darmo. W każdym przypadku jakiś wydatek
    > będzie i teraz kwestia tego co będzie wygodniejsze. Dla kogoś spoza granic
    > PL na pewno wygodniej będzie po prostu obrócić antenę niż kombinować jak
    > tu kupić kartę TNK i w co ją włożyć.

    ale na Hotbirdzie jest wiele innych programow FTA po polsku. Ktos ma z nich
    rezygnowac zeby ogladac TVP?
    Jesli w to wierzysz to chyba pracujesz w albo dla TVP ;-)

    > Z tym 100% to przesadziłeś choćby ze względu na tych, o których sam
    > pisałeś, którzy przestawiają na Astrę dla niemieckich programów.

    nie przestawiaja. 100% ma na Hotbirda. Z nich 5% ma dodatkowo zeza.

    > No to skąd to oburzenie, że TVP szuka miejsca gdzie indziej? ;D

    ale po co na Astrze ktora jest najdrozszym satelitą? Po co w ogole
    transmisja sat skoro nie maja kasy i wywalaja ludzi z pracy..?

    a widzisz.