  • Data: 2021-08-31 18:22:25
    Temat: Re: Polski samochód elektryczny
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.08.2021 o 18:05, J.F pisze:

    > Masz na mysli 5 mld na fabryke, czy drobne na model, czy wlasny
    > projekt badz licencje?

    Mam na myśli fabrykę maseczek. I rozlewnie szczepionek, i szpital
    narodowy i płot na granicy, i autobus dla wojska gdzie autosan przegrał
    przetar ustawiony pod autosan, bo wiedział że nie jest w stanie
    wyprodukować autobusu i mega lotnisko i elektrownie atomowe i można tak
    w nieskończoność. Oczywiście możesz mieć nadzieję, że akurat izera
    będzie wyjątkiem.

    > Ja bym tam na niego wszystkiego nie zwalal. W koncu to Morawiecki
    > samochod narodowy oglaszal. A pomysl IMO od poczatku skazany na
    > porażke.

    Bo to nowatorskie rozwiązanie konstrukcyjne - normalnie elektryki mają
    prostą konstrukcje przeniesienia napędu. A nasza jest oparta o wałek. A
    w zasadzie potężny wał na którym osadzaona jest konstrukcja:P

    > Tylko ciekawosc mnie gniecie:
    > -wierzyl w ten projekt, takiego premiera-fantaste mamy?

    Wiele można p.o.remierowi zarzucić ale idiotą to on nie jest.

    > -czy to byl temat zastepczy na dwie kadencje malym kosztem, a potem to
    > bedzie wina Tuska,

    Przecież nikt nie oczekuje że to się uda.

    > -czy jednak szykują wał narodowy z grubej rury.

    Nie no...

    > A moze sie myle i mamy premiera-wizjonera, ktory zbuduje w kraju
    > przemysl motoryzacyjny?

    Gierek się kurwa znalazł:)

    > A na razie ... Ursus jeszcze robi autobusy elektryczne, czy
    > zbankrutowal?

    https://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/ursus-
    bez-licencji-na-autobusy-i-trolejbusy-68671.html

    --
    Shrek