  • Data: 2021-08-31 20:57:24
    Temat: Re: Polski samochód elektryczny
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 31 Aug 2021 19:19:40 +0200, Shrek wrote:

    > ten
    > https://i.iplsc.com/wojsko-rozpoczelo-budowe-plotu-n
    a-granicy-z-bialorusia/000CXUT8KQWGI7HU-C122-F4.jpg

    Nie, to jeszcze lepszy niz poprzedni.

    > ? Przecież choćby po tym że budują to w pełnym umundurowaniu widać że to
    > pokazówka;)

    Niby tak, ale plot jednak bedzie.
    Ciekawe kto rury dostarczyl :-)

    > No kiedyś produkował:P A teraz go przejeła PGZ i jak ustawili pod nich
    > przetarg, to autosan nie złożył oferty (znaczy się spóźnił) bo doskonale
    > wiedział że to się skonczy jeszcze większą klęską.

    Nie bylo drugiego przetargu ?

    > Prawdę mówiąc to mało ambitne przedsięwzięcie - a i tak trzykrotnie już
    > przekroczylo budżet i chyba równie tyle harmonogram. Także ten tego:P

    Ale przekopia. Chyba, ze przyjdzie Tusk i zakopie :-)

    bez-licencji-na-autobusy-i-trolejbusy-68671.html

    > No rzeczywiście - wychodzi na to że ich szczytowym osiągnięciem jest
    > bycie dilerem skody i wyprodukowanie kilkudziesięciu autobusów na licencji.

    Ja tam nie wiem - ale oni udzielili licencji Ursusowi.
    Czyli chyba cos wiecej.

    Poza tym maja troche akcji Ursusa.

    > Pewnie pójdzie do likwidacji albo jako podstawa jakiegoś wału.

    Cos widze, ze wrocil do macierzy, czyli polaczyl sie z Ursusem.

    https://www.parkiet.com/Przemysl/303169968-Ursus-pol
    aczyl-sie-z-Ursus-Bus-bedzie-kontynuowal-dzialalnosc
    -obu-spolek.html

    No to klapa na calego ... chyba, ze licencja w kazdej chwili moze
    wrocic. No ale jak nie chca robic, to do przetargu nie stana.
    Chyba, ze stanie invest-mot, a ursus tylko zrobi.

    A jak te autobusy z Ursusa? Jezdza, czy stoja popsute ?

    J.