  • Data: 2021-08-31 19:19:40
    Temat: Re: Polski samochód elektryczny
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.08.2021 o 18:52, J.F pisze:

    > Plot jest. Tzn druga linia zasiekow.

    ten
    https://i.iplsc.com/wojsko-rozpoczelo-budowe-plotu-n
    a-granicy-z-bialorusia/000CXUT8KQWGI7HU-C122-F4.jpg
    ? Przecież choćby po tym że budują to w pełnym umundurowaniu widać że to
    pokazówka;)

    > No jak - przeciez produkowal autobusy ?

    No kiedyś produkował:P A teraz go przejeła PGZ i jak ustawili pod nich
    przetarg, to autosan nie złożył oferty (znaczy się spóźnił) bo doskonale
    wiedział że to się skonczy jeszcze większą klęską.

    > Ale mierzeja w polowie przekopana :-)

    Prawdę mówiąc to mało ambitne przedsięwzięcie - a i tak trzykrotnie już
    przekroczylo budżet i chyba równie tyle harmonogram. Także ten tego:P

    bez-licencji-na-autobusy-i-trolejbusy-68671.html

    > Ale ale ... to nas prowadzi do firmy
    > https://invest-mot.pl/
    >
    > no popatrz jaka prezna firme motoryzacyjna mamy.

    No rzeczywiście - wychodzi na to że ich szczytowym osiągnięciem jest
    bycie dilerem skody i wyprodukowanie kilkudziesięciu autobusów na licencji.

    > Tylko tak - Ursus s.a. jest w restrukturyzacji, a co z Ursus-bus ?

    Pewnie pójdzie do likwidacji albo jako podstawa jakiegoś wału.

    Z autobusów to solaris robi elektryczne z powodzeniem. Pewnie projekt
    zroili jeszcze za polaków. Na ale autobusy to chyba łatwiejsze w
    projekcie i wdrożeniu od osobówek.

    A... Prom jeszcze!

    --
    Shrek