  • Data: 2021-08-31 18:05:08
    Temat: Re: Polski samochód elektryczny
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 31 Aug 2021 17:18:01 +0200, Shrek wrote:

    > Zdecydowanie nie - ilość kasy która została przewalona na tego typu
    > projekty jest więcej niż wystarczająca żeby coś osiągnąć. Chęci też

    Masz na mysli 5 mld na fabryke, czy drobne na model, czy wlasny
    projekt badz licencje?

    > pewnie w wielu przypadkach i na różnych szczeblach były. Ciężko założyć,
    > że wszyscy od prezesa po szeregowego kopacza rowów pod fundamenty te
    > programy sabotowało. Odpowiedź jest bardziej skomplikowana... ale w
    > dużym uproszczeniu brzmi "sasin!";)

    Ja bym tam na niego wszystkiego nie zwalal. W koncu to Morawiecki
    samochod narodowy oglaszal. A pomysl IMO od poczatku skazany na
    porażke.

    Tylko ciekawosc mnie gniecie:
    -wierzyl w ten projekt, takiego premiera-fantaste mamy?
    -czy to byl temat zastepczy na dwie kadencje malym kosztem, a potem to
    bedzie wina Tuska,
    -czy jednak szykują wał narodowy z grubej rury.

    A moze sie myle i mamy premiera-wizjonera, ktory zbuduje w kraju
    przemysl motoryzacyjny?

    A na razie ... Ursus jeszcze robi autobusy elektryczne, czy
    zbankrutowal?

    J.