  • Data: 2021-08-31 21:17:47
    Temat: Re: Polski samochód elektryczny
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.08.2021 o 20:57, J.F pisze:

    > Niby tak, ale plot jednak bedzie.
    > Ciekawe kto rury dostarczyl :-)

    Zasadniczo to jakieś tam jednostki inżynierychne (na pokaz jak widać ale
    jednak) powinniśmy mieć. A oni zdolność do postawienia zasieków. Ale jak
    znam wojsko, to całkiem możliwe że zdolność tą utracili/

    > Nie bylo drugiego przetargu ?

    Nie wiem. Skończyłem ten załosny serial jak szukali winnego że papiery
    za późno donieśli - a co dostarczyli jakieś autobusy dla wojska Bo
    przetarg to za misiewicza chyba jeszcze był to już coś powinno dojechać?

    > Ale przekopia. Chyba, ze przyjdzie Tusk i zakopie :-)

    Ruscy w tym czasie cieśninę "zakopali" mostem. Ten przekop to nie jest
    ambitne zadanie nawet dla krajów trzeciego świata.

    > Ja tam nie wiem - ale oni udzielili licencji Ursusowi.
    > Czyli chyba cos wiecej.

    Jakiś pośrednik. Zresztą - autobus elektryczny to żadne osiągnięcie -
    trojelbusy z powodzeniem od lat 50 budowaliśmy.

    > Poza tym maja troche akcji Ursusa.

    To też żadne osiągnięcie;)

    > A jak te autobusy z Ursusa? Jezdza, czy stoja popsute ?

    Nie wiem - kiedyś był artykuł jak wieźli je do warszawy - bodajże 10
    sztuk zamówiliśmy. Co dalej to nie wiem. A elektryków już u nas sporo
    jeżdzi ale to głównie solarisy widać. Doczytałem - solarisów jest 130
    sztuk (albo więcej) razem elektryków 160, z czego ursusów... o ile dalej
    jeżdzą to będzie 9 - jeden spłonął. Ale kojarzę je - ze dwa lata temu
    chyba jeździły koło mnie - potem ich już nie widziałem.

    --
    Shrek