  • Data: 2021-09-01 10:45:19
    Temat: Re: Polski samochód elektryczny
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-08-31 o 12:47, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Teoretycznie jest to zasób odnawialny, w przeciwieństwie do węgla.
    > Zetniesz jedno drzewo, nasadzisz nowych i przyroda wychodzi na zero.
    >
    > Niestety praktyka jest taka, że skoro "biomasa" jest OZE,
    > to należy rżnąć las na potęgę.
    >
    > Pierwszy link z brzegu:
    > https://krytykapolityczna.pl/swiat/lukasz-dabrowieck
    i-biomasa-ekosciema/

    W tym artykule jest kilka faktów bez komentarza - te 3 mln drzew
    ściętych w pół roku to jest naprawdę bardzo niewiele. W dodatku czy to
    policzono z wiatrołomami czy bez?
    Duże zniszczenia spowodowały huragany w 2017 r. - wtedy wycięto
    olbrzymie masy drzew (ileś tam mln m3). Czy miały leżeć odłogiem czy
    może warto było je sprzedać? Stąd te zwyżki sprzedaży w 2018 r.
    Generalnie do Krytytki Politycznej trzeba podchodzić z dużą ostrożnością.
    T.