    From: Michoo <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Polska swiatowym mocarstwem informatycznym
    Date: Sun, 03 Jul 2011 17:57:32 +0200
    <iu9aok$3kq$1@inews.gazeta.pl> <iuaff4$r8v$1@inews.gazeta.pl>
    <4e0ce28c$0$1801$c3e8da3$f69059ea@news.astraweb.com>
    <iumqv2$9hp$1@inews.gazeta.pl>
    <c...@m...googlegroups.com>
    <4e0f0fe9$0$31864$c3e8da3$f6d5ad96@news.astraweb.com>
    <7...@g...googlegroups.com>
    <o...@4...com>
    <1...@l...googlegroups.com>
    <iupnu8$88k$1@news.onet.pl> <iupqrm$mkq$1@inews.gazeta.pl>

    W dniu 03.07.2011 15:29, Andrzej Jarzabek pisze:
    > To, że noże są zakazane nie znaczy, że bandyci w Anglii nie mają noży.
    > Ba, niektórzy nawet pistolety mają.
    Słyszałem, że w związku z zakazem posiadania noży bandyci szybko doszli
    do wniosku, że wkrętak do zrobienia komuś krzywdy jest w sumie lepszy i
    włączyli je do "repertuaru". Po czym zdaje się na tej samej zasadzie
    zakazano posiadania przy sobie wkrętaków i w ogóle wszystkiego czym
    można uszkodzić bliźniego, chyba, że ma się jakiś poważny (z punktu
    widzenia prawa) powód ku temu. Dziwne, że nie zamykają za posiadanie
    kończyn nadających się do gwałtu, czy obicia twarzy.

    To tylko takie luźne przemyślenie na temat tego "w Polsce to bieda a na
    zachodzie...". No więc na zachodzie bywa gorzej niż u nas. U nas choćby
    zwrócenie gówniarzowi uwagi zazwyczaj nie grozi śmiercią a obrona przed
    bandytą nie oznacza odsiadki.

    Michoo