  • Data: 2011-06-22 07:09:29
    Temat: Re: Polska swiatowym mocarstwem informatycznym
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-21 18:50, k...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > No, gornictwo w PL w 2010 przynioslo zysk.

    Rozumiem ironię kopiącą w d... Ale nadal podsumowanie 20 lat prowokuje
    mnie do zorganizowania przed Sejmem czy URMem demonstracji programistów
    pod hasłem: "Żądamy interwencyjnego skupu polskiego oprogramowania po
    godziwych cenach!". Albo lepiej - zwolnień z ZUS i podatków - górnicy
    i kolejarze dostali, czemu my nie? Żeby było ekologicznie, będziemy
    palić opony od rowerów.

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net