  • Data: 2011-06-22 09:33:55
    Temat: Re: Polska swiatowym mocarstwem informatycznym
    Od: "sielim" <s...@t...tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Kierski" <n...@p...net> napisał w wiadomości
    news:itscdk$s7s$1@news.onet.pl...

    > Idź i tłumacz to ludziom, którzy chcą równać do Europy (choć to
    > w obecnej sytuacji taki sobie poziom odniesienia) i wyżej, a nie do
    > Afryki. Tylko potrenuj czas na setkę zygzakiem.

    Nie mam zamiaru nikomu niczego tłumaczyć. Proponuję jedynie
    chętnym na tej grupie, by sobie wyliczyli średni swój dzienny
    dochód a potem znaleźli odpowiadający mu punkt na krzywej
    lorenza obrazujacej rozkład dziennego dochodu w populacji
    ludności całego świata. W który wpadacie centyl ? W 90 ?
    W 99 ? Czy to przypadkiem nie oznacza, że polscy informatycy
    są elitą wśród ludzi ?
    Tylko tak dla refleksji to proponuję, nie jako wyznacznik dla polskiego
    programu rozwoju technicznego :)