  • Data: 2011-06-22 04:30:51
    Temat: Re: Polska swiatowym mocarstwem informatycznym
    Od: Maciej Pilichowski <P...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 21 Jun 2011 14:46:23 +0200, "sielim"
    <s...@t...tez.wp.pl> wrote:

    >Ok. Ale nie wyjdziesz poza garaż, jak nie będziesz miał w okolicy
    >uczelni, która Ci dostarczy ludzi, którym nie będziesz musiał
    >tłumaczyć do czego służą narzędzia, które zgromadziłeś w garażu

    To juz przestaje obowiazywac -- tj. uczelnie przestaly byc gwarancja
    doplywu inteligentnych ludzi. Studenci bowiem na 1 roku musza byc
    douczani z podstaw matematyki. Autentyk na fizyce sprzed 2 lat:

    sqrt(3+5) = sqrt(3) + sqrt(5)

    Dodaj do tego pensje za studia na wybranych kierunkach, wg mnie
    oglupia sie mlodych ludzi coraz bardziej przez zle pojeta egalitarnosc
    (choc sadze, ze nie czyjac pomylka, tylko celowe dzialanie), bedzie
    tylko gorzej.

    Zreszta... taki jest przeciez plan ogolny, ze mamy byc kolonia i
    dostawca taniej sily roboczej typu "przesun postaw". Taka sila robocza
    nie moze miec za duzych aspiracji. Wiec rachunek sie zgadza.

    milego dnia, hej
    --
    Moja wyprzedaz wszystkiego: ksiazki, plyty, filmy.
    http://www.garaz.pol.pl/