    From: "Wiktor Zychla" <w...@n...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Polska swiatowym mocarstwem informatycznym
    Date: Wed, 22 Jun 2011 00:39:55 +0200

    > Tak właśnie mi to zostało przedstawione: ludzie, którzy świetnie się
    > znali na lambda-rachunku, ale nijak na pracy inżynierskiej, mieli się
    > zabrać za przedsięwzięcie inżynieryjne. Przy czym, zaznaczam ponownie,

    to właśnie jest taka niesprawiedliwa plotka.

    oni się znali na wszystkim, na lambda rachunku pewnie też, choć akurat nie
    sądzę żeby za tym przepadali. jeśli już to raczej byli bardziej wyczynowcy
    zawodów w programowaniu zespołowym (pamiętam jakieś regularne sukcesy), a
    tam się nie programuje w funkcyjnych.
    NK napisali sobie sami dla siebie, "po godzinach", nie wiedząc że będzie go
    używać za chwilę 12mln ludzi. dopóki korzystali z niego sami i garść
    znajomych, to przecież nie miało znaczenia.

    a to, że portal wyrósł, to pewnie i ich samych zaskoczyło. może mogli
    wcześniej zdecydować się na lifting architektury, ale z drugiej strony na to
    zawsze potrzeba czasu, a już takich szczegółów pt. "kiedy zaczęli pracować
    nad nową wersją" nie znam.

    > A co im prowadziłeś, jeśli mogę spytać?

    zależy któremu. na pewno kilku chodziło na kurs programowania w .NET. co
    najmniej jeden na projektowanie aplikacji ASP.NET, ktoś na jakieś ćwiczenia
    z grafiki komputerowej, ktoś chyba na projektowanie obiektowe. przez cykl
    studiów studenta łapie się średnio na 2-3 zajęciach.

    Wiktor Zychla