  • Data: 2013-07-04 14:32:39
    Temat: Re: Polityka tworcow AutMapy - zaskarzyc ?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" napisał w wiadomości
    >wiec .. reasumujac
    >nie aktualizujac mapy przez dwa lata, po 2 latach wracajac do niej
    >placisz tak samo jakbys ja aktualizowal corocznie
    >i teraz jak to sie ma prawnie ?
    >aktualizacja to aktualizacja i powinna trwac rok, dlaczego jest ten
    >nieuczciwy podzial?

    Podzialu nie ma i oferta jest uczciwa - my tobie co kwartal aktualne
    mapy, ty nam co rok pieniadze.
    I nie ma tak ze placisz mniej a pobierasz rzadziej :-)

    No dobra, mozesz sobie uzywac starej i nie placic, ale wtedy jak po
    dluzszym czasie kupisz upgrade, to tylko na miesiac.
    A zaplacisz za poprzedni rok :-)

    >co by powiedzial na to rzecznik konsumentow, moze jakas klauzula
    >niedozwolona poprzez stosowanie nierownych praktyk?

    Nie wiem, ale to sie chyba moze roznie skonczyc.

    Rzekl bym ze to sie robi inaczej:
    znajdujesz inna firme, lub znajomego z firma, ktory ci sprzedaje
    program za 90 zl z taka licencja.
    Zaskarzasz do UOKiKu. Znajomy lekcewazy sprawe, czy tam przyznaje
    racje.
    Wobiec braku obrony klauzula trafia do rejestru zastrzezonych.
    I obowiazuje wszystkich, Aqurat tez, mimo ze nikt sie ich o zdanie nie
    pytal :-)

    >zmieniajac licencje, sprzedajac taka navi kupic musi wybulic x2,
    >przeciez to mu sie nie oplaca

    Aquratowi tez sie nie oplaca klient ktory jezdzi na w miare aktualnej
    mapie, ale placi np co 2 lata :-)

    (no dobra, AM jest droga, za polowe tez by sprzedali z zyskiem)

    J.