  • Data: 2013-07-04 16:49:33
    Temat: Re: Polityka tworcow AutMapy - zaskarzyc ?
    Od: "Tomek" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:51d56b6a$0$1251$65785112@news.neostrada.pl...

    > Podzialu nie ma i oferta jest uczciwa - my tobie co kwartal aktualne mapy,
    > ty nam co rok pieniadze.
    > I nie ma tak ze placisz mniej a pobierasz rzadziej :-)
    >
    > No dobra, mozesz sobie uzywac starej i nie placic, ale wtedy jak po
    > dluzszym czasie kupisz upgrade, to tylko na miesiac.
    > A zaplacisz za poprzedni rok :-)

    i to to sie rozchodzi, dlaczego mam placic za cos w stecz?
    interesuje mnie wersja aktualna z rokiem waznosci
    mam troche oprogramowania i czasem tego nie aktualizje bo nie ma czegos tam
    mega extra nowego
    co kilka lat to robie, place kilka euro i mam dalej na rok
    caly czas sie rozchodzi o to czy placic komus za prace wstecz?

    > Aquratowi tez sie nie oplaca klient ktory jezdzi na w miare aktualnej
    > mapie, ale placi np co 2 lata :-)
    >
    > (no dobra, AM jest droga, za polowe tez by sprzedali z zyskiem)

    tylko wlasnie im, zmyslny sposob zarabiania i zniechecenia uzytkownikow
    do wykopywania licencji
    wczale sie nie dziwie ze jest cala szara strefa z tego tutulu
    gdyby byla tansza z aktualizacja na rok, pewnie nikt by nie mial oporow
    by zaplacic jakies 49zl lub 24 na pol roku

    zysk to zysk, pozostaje sprzedac urzadzenie i kupic nowe:)
    zaoszczedzisz 2x149 i nowa nawigacje masz za jakies 400-600
    sprzedaz stara i jestes jak nowka:)

    moze to do tego ma sie wlasnie sprowadzac iz jakies lobby wprowadza taka
    taktyke
    by kowalskiemu nie oplacalo sie aktualizowac po dluzszym przestoju ?