  • 41. Data: 2013-11-09 12:14:51
    Temat: Re: Policyjny mistrz
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > a gdzie jedzie ten TIR za mną? wskażesz go na filmie?

    a gdzie jedzie ta Vectra, która nagle znalazła się na lewym pasie, jak
    pug już był połowie skręcania? Wskażesz ją na filmie?

    > a w ogóle to skoro nie widzisz co za tobą to stój a nie jedź.

    O! Toś Waćpan pojechał, jak w więziennej łaźni mydło po podłodze. W
    nocy nie widzę co za mną. Mam stać do rana?

  • 42. Data: 2013-11-09 12:17:13
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > miał prawo na bombach

    doucz się, jakie zasady obowiązują podczas jazdy pojazdem
    uprzywilejowanym, bo wyrywkowo mówisz. Miał prawo *z zachowaniem
    szczególnej ostrożności*

    szczególnej ostrożności nie zachował

    ogarniasz?

  • 43. Data: 2013-11-09 12:17:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Nov 2013 12:14:51 +0100 osobnik zwany mappl napisał:

    > a gdzie jedzie ta Vectra, która nagle znalazła się na lewym pasie, jak
    > pug już był połowie skręcania? Wskażesz ją na filmie?

    nie zuawżyłeś jak walnęła? a teraz wskaż ciężarówkę.

    > O! Toś Waćpan pojechał, jak w więziennej łaźni mydło po podłodze. W nocy
    > nie widzę co za mną. Mam stać do rana?

    Twój wybór. primo możesz się obejrzeć. Secundo możesz zaryzykować z
    konsekwencjami.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 44. Data: 2013-11-09 12:18:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Nov 2013 12:12:53 +0100 osobnik zwany Czesław
    Wiśniak napisał:

    > Już od pewnego czasu, dlatego idąc w zaparte zaczynasz bredzic na potegę
    > ale nie przeszkadzaj sobie i kontynuuj bo to jest bardzo zabawne a jak
    > wiadomo śmiech to zdrowie :)

    czyli kłamiesz proste. Pokaż MID wiadomości.

  • 45. Data: 2013-11-09 12:18:12
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 8 Nov 2013 20:23:24 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > IMHO policja miała włączone bomby.

    Swoją drogą, to ciekawe jakie są wymagania techniczne dla sygnałów pojazdu
    uprzywilejowanego.

    Bo kilka niebieskich LED-ów gdzieś schowanych za grillem przednim i marna
    syrena, schowana gdzieś w komorze silnika to naprawdę nie jest nic co
    zwraca na siebie uwagę.

    W porównaniu ze stacjonarnymi kogutami na dachu, to te nieoznakowane
    radiowozy, w dzień naprawdę słabo widać i nie słychać.

  • 46. Data: 2013-11-09 12:19:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Nov 2013 12:14:12 +0100 osobnik zwany Tomasz Pyra
    napisał:

    > No ten radiowóz z powodu bezmyślności kierowcy radiowozu, długo nigdzie
    > nie dojechał, pomijając już zniszczenie czyjegoś mienia i narażenie osób
    > postronnych na niebezpieczeństwo.

    i znowu zakładasz coś co nie jest zgodne z prawdą

    > Ale tak to jest jak kierowca po 20h kursie prawa jazdy dostaje do ręki
    > radiowóz i sobie może jeździć jak mu się tylko podoba.

    a skąd to sobie wymyśliłeś?

    > Dodajmy, że taki szeregowy policjant to kokosów nie zarabia - wielu nie
    > stać na własne samochody, a już na pewno nie na tak szybkie jak te
    > policyjne. A rzetelnych szkoleń oczywiście się nie organizuje, no bo
    > drogo.
    >
    > Więc wygląda to tak jak na tym filmie.

    konfabulujesz

  • 47. Data: 2013-11-09 12:20:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Nov 2013 12:10:14 +0100 osobnik zwany Czesław
    Wiśniak napisał:

    > Mało bo musi zachować szczególną ostrożność a jak widac tego nie zrobił,
    > kpw ? :)

    sąd?

  • 48. Data: 2013-11-09 12:20:19
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 8 Nov 2013 21:04:54 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > ale wiesz, że ma taki obowiązek?

    Ogólnie to się okazuje że nie miał.
    Była to tylko kolizja, on w niej nieuczestniczył, nie mał więc obowiązku
    się zatrzymać.

    Dopiero gdyby ktoś z uczestników wypadku spędził ponad 7 dni na zwolenieniu
    lekarskim, no to wtedy wszystko by się zmieniło ;)

  • 49. Data: 2013-11-09 12:22:04
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 08 Nov 2013 23:16:46 +0100, Liwiusz napisał(a):

> [...]
    zabronione dla cywilnego. Ale musi zachować szczególną ostrożność. A w razie sytuacji
    takiej jak na filmiku tej szczególnej ostrożności nie zachował. Koguty, światła,
    sygnały to jest prośba o przepuszczenie i ułatwienie przejazdu. Nie nakaz tylko
    prośba.

    > I co najważniejsze - "uprzywilejowanie" nic nie zmienia w kwestii
    > pierwszeństwa.

    No i odpowiedzialności za to co zrobił.

    Uprzywilejowany nie dostanie mandatu za przekroczenie prędkości jak mu
    fotoradar zrobi zdjęcia, ale jeżeli z powodu "niedostosowania..." wyleci z
    drogi, to nic mu tu koguty nie zmieniają w kwestii odpowiedzialności za to
    co narobił.

  • 50. Data: 2013-11-09 12:30:41
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > nie zuawżyłeś jak walnęła? a teraz wskaż ciężarówkę.

    Ciężarówkę zobaczysz za sobą. Patrz w lusterka.