  • 51. Data: 2013-11-09 12:38:30
    Temat: Re: Policyjny mistrz
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Nov 2013 12:20:19 +0100 osobnik zwany Tomasz Pyra
    napisał:

    > Ogólnie to się okazuje że nie miał. Była to tylko kolizja, on w niej
    > nieuczestniczył, nie mał więc obowiązku się zatrzymać.
    >
    > Dopiero gdyby ktoś z uczestników wypadku spędził ponad 7 dni na
    > zwolenieniu lekarskim, no to wtedy wszystko by się zmieniło ;)

    i on wiedział patrząc przez okno, że nie będą mieli takich urazów? A
    numery Lotto też podał?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 52. Data: 2013-11-09 12:40:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Nov 2013 12:18:12 +0100 osobnik zwany Tomasz Pyra
    napisał:

    > Swoją drogą, to ciekawe jakie są wymagania techniczne dla sygnałów
    > pojazdu uprzywilejowanego.

    http://bit.ly/197BbDs

    naprawdę nie wiesz?

  • 53. Data: 2013-11-09 12:41:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Nov 2013 12:30:41 +0100 osobnik zwany mappl napisał:

    > Ciężarówkę zobaczysz za sobą. Patrz w lusterka.

    i ufo też. Wskażesz na filmie tę ciężarówkę? czy będziesz fantazjował?

  • 54. Data: 2013-11-09 12:42:34
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 9 Nov 2013 11:19:36 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > i znowu zakładasz coś co nie jest zgodne z prawdą

    Myślisz że ich celem wyjazdu było to pole na którym wylądowali? :)

    > a skąd to sobie wymyśliłeś?

    Tak niestety tak to wygląda.
    Nie ma pieniędzy na rzetelne szkolenia dla policyjnych kierowców.

    Tzn. oczywiście w związku z wymogami prawnymi, oczywiście formalności staje
    sie zadość, ale jest to fikcja.
    Jednodniowy kurs, w którym bierze udział pół komendy policji i do
    dyspozycji jest jeden pojazd i jeden instruktor. Ważny jest tylko porządek
    w papierach i najniższy koszt.

  • 55. Data: 2013-11-09 12:44:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Nov 2013 12:17:13 +0100 osobnik zwany mappl napisał:

    > doucz się, jakie zasady obowiązują podczas jazdy pojazdem
    > uprzywilejowanym, bo wyrywkowo mówisz. Miał prawo *z zachowaniem
    > szczególnej ostrożności*
    >
    > szczególnej ostrożności nie zachował
    >
    > ogarniasz?

    sąd ogarnął

  • 56. Data: 2013-11-09 13:01:36
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > sąd ogarnął

    Co sąd ogarnął ?

  • 57. Data: 2013-11-09 13:19:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-11-09 12:38, masti wrote:

    > i on wiedział patrząc przez okno, że nie będą mieli takich urazów? A
    > numery Lotto też podał?

    Nie wiedział, ale też skazać go za to nie skarzesz - dobrze zgadł;)

    Shrek.

  • 58. Data: 2013-11-09 13:21:57
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > i ufo też. Wskażesz na filmie tę ciężarówkę? czy będziesz
    > fantazjował?

    pomyśl trochę czasami, bo głupka z siebie robisz!
    Dlaczego radiowóz znalazł się na lewym pasie? Bo prawdopodobnie
    wyprzedzał, kapujesz?

  • 59. Data: 2013-11-09 13:29:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Nov 2013 13:19:30 +0100 osobnik zwany Shrek napisał:

    > Nie wiedział, ale też skazać go za to nie skarzesz - dobrze zgadł;)

    żebyś się nie zdziwił. jeśli ofiary wypadku miały powyżej 7 dni
    niezdolności do pracy to odjechanie jest przestępstwem. Nie wykroczeniem.
    I młyny sprawiedliwości kiedyś do niego zapukają.

  • 60. Data: 2013-11-09 13:29:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@t...hell napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > a w ogóle to skoro nie widzisz co za tobą to stój a nie jedź.

    To sie nadaje do sygnaturki...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,