  • 171. Data: 2013-11-13 12:51:46
    Temat: Re: Policyjny mistrz, czyli spotkali si? dwaj debile.
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:5283424c$0$2289$65785112@news.neostrada.pl...
    > Wyla syrena ? Wyla. Blyskaly niebieskie swiatla ? Pewnie tak.

    to nie znaczy ze ja slyszal, na nagraniu slychac ja dopiero wtedy kiedy
    mozna zobaczyc radiowoz

    > Byla dobra widocznosc ? Byla.
    > Powienien ich zauwazyc i przepuscic ? Powinien.
    > To skad wniosek ze tego nie zrobi ? :-)

    w tej sytuacji kierowca vectry powinien zakladac ze bialy moze tego nie
    zrobic dopoki nie jest PEWIEN ze bedzie inaczej

    m.in. na tym polega zachowanie SZCZEGOLNEJ ostroznosci

    --
    http://db.org.pl/

  • 172. Data: 2013-11-13 13:00:26
    Temat: Re: Policyjny mistrz, czyli spotkali się dwaj debile.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@m...od.wujka.na.g.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > w komentarzach na yt ktos napisal "3 grudnia rozprawa w SR w Zambrowie."

    za daleko ode mnie :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 173. Data: 2013-11-13 18:28:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-11-13 10:11, J.F wrote:

    > Wyla syrena ? Wyla.

    Mogł jej nie słyszeć? Mógł - na nagraniu gówno słychać przed zdarzeniem,
    mógł mieć włączone radio - nawet niespecjalnie głośnio.

    > Blyskaly niebieskie swiatla ? Pewnie tak.

    Pewnie tak.

    > Byla dobra widocznosc ? Byla.

    A cholera wie jaka była - ten co filmował, to tir. Cholera wie, kiedy
    oni zza niego wyjechali.

    > Powienien ich zauwazyc i przepuscic ? Powinien.

    Być może powinien, być może wcale ich nie mógł zauważyć bo wyjechali w
    ostatnim momencie.

    > To skad wniosek ze tego nie zrobi ? :-)

    Z powodu wielu być może.

    A oni mieli go z przodu na widoku i każdy normalny doświadczony (albo
    nawet nie) kierowca założyłby, że jest co najmniej duże
    prawdopodobieństwo, że jednak skręci.

    Czemu pałowali? Może dlatego, że myśleli, że na bombach można wszystko,
    a może dlatego, że wyjechali za tira w ostatniej chwili i gówno widzieli
    (a co za tym idzie kierowca puga tym bardziej).

    Może, może, może...

    Natowiast to co widać jest oczywiste - każdy normalny by założył, że ze
    skrętu w lewo, z kierunkiem w lewo, hamując przed manewrem... skręca się
    w lewo.

    Shrek.

  • 174. Data: 2013-11-13 21:29:29
    Temat: Re: Policyjny mistrz
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > W każdym razie jakiś czas później film ze zdarzenia wrzucił kierowca który
    > był przypadkowym świadkiem zderzenia:
    > http://www.youtube.com/watch?v=Dy1aYktBEU0

    Nie wiem czy było, ale wklejam :)
    http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/radiowo
    z-taranuje-peugeota-kto-winien-policja-twierdzi-ze,1
    965135

  • 175. Data: 2013-11-14 09:11:46
    Od: twardziejszy <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    On 10.11.2013 15:49, J.F. wrote:

    > P.S. Gdzies z drugiej strony tej sprawy sa inne przypadki -
    > wyprzedzasz wlokaca sie ciezarowke, a z przed niej wykreca w lewo
    > maluszek. Niby calkiem co innego, a przepisy te same.
    > Co prawda na skrzyzowaniu wyprzedzac nie wolno, ale skrecac moze w do
    > domu, czy w pole.

    Jak twoim zdaniem rozstrzygnięta by była przytoczona sprawa z małym fiatem?
    Pytam, bo miedyś miałem sytuację, że w momencie kiedy już byłem na
    wysokości wprzedzanego auta, gość wrzucił lewy kierunek i skręcił w
    szutrową drogę. Na szczęście skończyło się bez kolizji.

    --
    pzdr

  • 176. Data: 2013-11-24 19:56:17
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 9 Nov 2013 11:38:30 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >i on wiedział patrząc przez okno, że nie będą mieli takich urazów?

    Wiedział, nie wiedział, pojechał. Złóż zawiadomienie do prokuratury.
    Przy okazji na mnie też, bo ja się też w takich przypadkach nie
    zatrzymuję. Po kilku takich akcjach mam dość, wzywanie na Waliców,
    przesłuchanie w charakterze świadka, po sądach też się włóczyłem. Masz
    czas, się zatrzymuj. Ja nie mam.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 177. Data: 2013-11-24 20:01:35
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 8 Nov 2013 20:38:34 +0100, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    >W każdym razie jakiś czas później film ze zdarzenia wrzucił kierowca który
    >był przypadkowym świadkiem zderzenia:
    >http://www.youtube.com/watch?v=Dy1aYktBEU0

    http://aktualnosci.zambrow.org/strona.php?strona=art
    ykuly_pokaz&id=13062

    "Oba pojazdy jechały w kierunku Białegostoku. Jako pierwszy Peugeot
    206, a za nim nieoznakowany zambrowski radiowóz, który wcześniej
    rozpoczął "pościg" za innym kierowcą.

    - "Policjanci jadący nieoznakowanym radiowozem na sygnałach świetlnych
    i dźwiękowych rozpoczęli manewr wyprzedzania osobowego Peugeota 206.
    Niestety kierowca tego samochodu, nie upewniwszy się w lusterkach,
    rozpoczął manewr skrętu w lewo w kierunku drogi podporządkowanej do
    Zań." - informuje asp. sztab. Grzegorz Ziętarski z Komendy Powiatowej
    Policji w Zambrowie."

    Kurwa, albo ja jestem idiota, albo ktoś go ze mnie robi. Bo film nie
    potwierdza tego, co jest napisane w tym artykule, i co asp. sztab.
    Grzegorz Ziętarski z siebie wydalił.
    Swoją drogą jestem bardzo ciekaw, jak bedzie wyrok sądu i czy sąd wie
    o tym filmie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 178. Data: 2013-11-24 20:03:40
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 9 Nov 2013 08:58:19 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >Czy będziesz krzyczał jak Cię
    >okradną, że policja za wolno dojechała?

    A dojedzie? Każą Ci przyjechać na komisariat, złozyć zawiadomienie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 179. Data: 2013-11-24 22:04:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-24, jerzu <t...@i...pl> wrote:

> [...]
    > zatrzymuję. Po kilku takich akcjach mam dość, wzywanie na Waliców,
    > przesłuchanie w charakterze świadka, po sądach też się włóczyłem. Masz

    Dokladnie. Kiedys bylem swiadkiem jak sie motocyklista na Jerozolimskich
    wysypal a pozniej mnie dzielnicowy z zamiarem doprowadzenia na przesluchanie
    szukal. Tu akurat tak czy siak bym sie zatrzymal, ale jezeli widac, ze nic
    powaznego sie nie stalo...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 180. Data: 2014-01-21 23:09:58
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    m4rkiz wrote:

    > w komentarzach na yt ktos napisal "3 grudnia rozprawa w SR w
    > Zambrowie."

    Ktoś wie jak się zakończyła ta sprawa i czy film
    w jakis sposób był dowodem?
    Chodziło o to:

    https://www.youtube.com/watch?v=Dy1aYktBEU0