    From: "kogutek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Policja znalazĹ&#65533;a prawdziwychprzestÄ&#65533;pcĂłw
    Date: Thu, 08 Apr 2010 14:08:03 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Osobnik posiadający mail k...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > o, jak ładnie.

    > głupota, to wyciagnac wnioski, takie jak powyzej, na podstawie opisu z
    > gazety.
    > Skad ty mozesz wiedziec jak długo i dalgo jechali na tym delikatnym gazie?
    > A jeszcze na podstawie tych domniemywac wyciagnac wniosek, ze dobrze, ze
    > ich złapali... Zdajesz sobie sprawe, ze 0,2% to taka ilosc, ktora
    > praktycznie nie zmienia twojego zachowania i czasu reakcji na drodze?
    >

    > --
> [...]
    Jednak miałem rację pisząc że myślenie jest dla Ciebie niedostępne. Ale ćwicz.
    Na początek nie więcej niż 10 minut dziennie, więcej może Cie zabić. Widać ze
    jak się zaweźmiesz to jesteś w stanie coś wyartykułować. Napisz skąd Ty wiesz że
    zanim ich złapali nie jechali kilka godzin. Skąd wiesz że te 0,3 nie było
    efektem klina. Z artykułu to nie wynika a wyciągasz jakieś wnioski. Masz rację
    że poniżej 0,2 efekt działania alkoholu jest bardzo mały. Dlatego wolno mieć do
    0,2. Nie 0,25, nie 0,3. W Polsce magiczną granicą jest 0,2. Mięli by mniej, jadą
    dalej. Mięli więcej idą do ukarania. Mięli by jeszcze więcej idą do ciupy albo
    dostają w zawiasach. Tak to działa. Masz problem z alkoholem ze ich bronisz?