  • Data: 2010-04-08 21:47:39
    Temat: Re: Policja znalaz�a prawdziwychprzest�pców
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik kogutek k...@o...pl ...

    > Jednak miałem rację pisząc że myślenie jest dla Ciebie niedostępne.

    i to mowi ktos, dla kogo poprawne skonstruowanie posta jest zadaniem ponad
    jego siły...

    > Ale ćwicz. Na początek nie więcej niż 10 minut dziennie, więcej może
    > Cie zabić. Widać ze jak się zaweźmiesz to jesteś w stanie coś
    > wyartykułować. Napisz skąd Ty wiesz że zanim ich złapali nie jechali
    > kilka godzin.

    nie wiem, dlatego nie pisze ze jechali cały czas trzezwi i nie pisze ze
    jechali cały czas na o wiele wiekszym gazie.
    A tym bardziej nie pisze, ze dobrze ze ich ząłpali, bo cos sobie
    ubzdurałem.

    > Skąd wiesz że te 0,3 nie było efektem klina. Z artykułu
    > to nie wynika a wyciągasz jakieś wnioski.

    ja wskazałem idiotycznosc twoich wniosków. To był moj wniosek.

    > Masz rację że poniżej 0,2
    > efekt działania alkoholu jest bardzo mały. Dlatego wolno mieć do 0,2.
    > Nie 0,25, nie 0,3. W Polsce magiczną granicą jest 0,2. Mięli by mniej,
    > jadą dalej. Mięli więcej idą do ukarania. Mięli by jeszcze więcej idą
    > do ciupy albo dostają w zawiasach. Tak to działa. Masz problem z
    > alkoholem ze ich bronisz?

    Mam problem polegajacy na tym, ze nie moge sobie piwka na rowerze wypic, bo
    policja goni statystyki. A dodatkowo wmawia sie ludziom, ze taki pijak na
    rowerze, co ma 0,3 promila, to jakies wielkie zagrozenie.

    BTW widzę, że to nie literówka a efekt braku wiedzy - tak się nie pisze
    "mieli".
    Acha, no i PLONK oczywiscie za chamstwo ogólnie.