  • Data: 2010-04-09 09:58:59
    Temat: Re: Policja znalazła prawdziwych przestępców
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krzysiek Kielczewski k...@g...com ...

    > Ja się tak zastanawiam ilu jest łosi uważających, że 0,3 promila to
    > się ma po litrze wódy, i z tego powodu myślących, że limit 0,2 jest
    > słuszny.

    mysle, ze mimo wszystko niewielu.
    Po prostu zbudowano prosty szyk myslowy - alkohol=smierc.
    I z jednej strony dobrze, bo tych co jada na bani i nie moga prosto ustac
    trzeba karac bardzo mocno.
    Z drugiej strony cierpia ci wszyscy ktorzy potrafia sie opanowac i wypic
    jedno piwo (a nie, jak tu niektorzy sugeruja, musza sie upic jak swinia).
    Cóz...