  • Data: 2010-04-08 19:24:09
    Temat: Re: Policja znalaz�a prawdziwychprzest�pców
    Od: "tg" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    "kogutek" <k...@o...pl> wrote in message
    news:3461.00001484.4bbdc723@newsgate.onet.pl...
    > Napisz skąd Ty wiesz że
    > zanim ich złapali nie jechali kilka godzin. Skąd wiesz że te 0,3 nie było
    > efektem klina. Z artykułu to nie wynika a wyciągasz jakieś wnioski.

    napisz skad ty wiesz ze nie bylo tak ze nie spozywali wcale a alkohol
    podstepnie zostal im wstrzykniety dozylnie przez mafie kiedy spali?
    z artykulu nie wynika ze tak nie bylo!

    > Masz rację
    > że poniżej 0,2 efekt działania alkoholu jest bardzo mały. Dlatego wolno mieć
    > do
    > 0,2. Nie 0,25, nie 0,3.

    a 'tu i tam' wolno 0,5 czy 0,8 czyli 4 razy wiecej
    inaczej tez sie traktuje ludzi na rowerach i w tirach

    > W Polsce magiczną granicą jest 0,2. Mięli by mniej, jadą
    > dalej. Mięli więcej idą do ukarania. Mięli by jeszcze więcej idą do ciupy albo
    > dostają w zawiasach. Tak to działa. Masz problem z alkoholem ze ich bronisz?

    ale nie dyskutujemy tu o tym czy policja bezprawnie ich zatrzymala tylko o tym
    czy takie prawo ma sens, to grupa dyskusyjna, tak to dziala, jestes ustawodawca
    ze ich bronisz?

    ja proponuje wprowadzic limit 0,2 rowniez dla pieszych - w koncu nawet jak
    jeden z drugim dresik czy inny obszczymurek nie jest agresywny to zawsze moze
    sie na mnie zatoczyc i wepchnac mnie na jezdnie prawda?