eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPolicja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Date: Mon, 05 Apr 2010 20:26:08 +0200

    Budzik pisze:
    (...)
    > jeszcze z tymi laserówkami ich nie widziałem.

    To nie moja wina. Ja widziałem choćby i dziś.

    > Z ostatniego tygodnia w Poznaniu - Głogowska - dwupasmówka, równa, ladnie
    > wyremontowana - przejscia dla pieszych tylko ze swiatlami. Notorycznie
    > stoja w jedna i druga strone schowani za barierkami (tak, to jest stanie w
    > krzakach)

    To jest stanie w krzakach? Żarty.

    > Warszawska - chowaja sie wsród zaparkowanych samochodów - dwupasmówka z
    > ograniczeniem do 70.

    To jest stanie w krzakach? Żarty.

    > Wlot do Poznania od strony Wrocławia - notorycznie ustawiaja sie na
    > ograniczeniu do 50 przy zjezdzie z autostrady - za to bym ich wykastrował.
    > Kto, kurwa pozwolił w takim miejsce postawic 50-tke? Dwa pasy, bezkolizyjne
    > skrzyzowanie, zadnych przejsc dla pieszych. No ale miejsce do łapania
    > swietne - zawsze kogos maja.

    Ich wykastrował? Może wniosek do zarządu dróg, a nie kastrować
    policjantów?

    > Czyli ammy 2/3 w krzkach i 1/3 w idiotycznym miejscu.

    Nie, Ty masz.

    > nie widziałem za to patrolu stojacego przy szkole, czy regulujacego ruch,
    > gdzie np. korki robia sie przez idiotycznie ustawione swiatła.

    A ja widziałem. Choćby w takich Pluskowęsach (649) - szkoła jest za
    miejscowością (wsią), za zakrętem, są znaki 79, 40, szkoła itd.
    Oczywiście mało kto zwalnia, a później płacz, że policja z radarem
    stała.

    > Jakie wnioski mam wyciagnac? Ze jest ok?

    Twój wybór. Ja nigdzie nie napisałem, że wszystko jest ok, niemniej
    stoję na stanowisku, że wcale nie jest tak patologicznie, jak wy
    to przedstawiacie - jednocześnie używacie tego jako argumentu przeciw
    stosowaniu się do przepisów, co już w ogóle jest nie do przyjęcia.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.