eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPolicja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :) › Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
  • Data: 2010-03-31 21:10:52
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "The_EaGle" <e...@j...com> napisał w wiadomości
    news:hovt9h$l64$1@news.onet.pl...

    > Już tłumaczę. Dla mnie taki patrol który zatrzymuje mnie za coś co jest
    > kompletnie nie groźne ani nie jest w żaden sposób niebezpieczne ośmiesza
    > się i tyle. Fakt złamałem prawo i mają mi prawo wlepić mandat. Tak samo
    > jak mają mi prawo wlepić mandat za przejechanie przez ciągłą linie jak
    > omijam studzienkę kanalizacyjną na pustej drodze. W jednym i drugim
    > przypadku mają takie samo prawi i są tak samo śmieszni.

    Własnie dlatego Cie musiał zatrzymac żebyś wiedział że prawo jest prawem i
    czy je przekraczamy o 3 czy 10 to jest to łąmanie za co jest kara
    Sam mam gdzieś ograniczenia przekraczam jak moge nawet o 100 na 90 ale nie
    mam nigdy pretensji że mnie złapali.
    Jasne że jest żal jak mnie zatrzymają za 61 na 50 ale nie jechałem 50 należy
    się mandat.
    Inaczej jak nie będą zatrzymywać tak jak Ciebie to następnym razem sie
    oburzysz ze Cie zatrzymali za przekroczenie o 30