  • Data: 2018-04-25 22:39:20
    Temat: Re: Polećcie nawigację
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-25 o 17:53, Cavallino pisze:

    > Że w yanosiku?
    > Przecież to jego podstawowa funkcjonalność, a cała reszta to dodatek do
    > niej.

    Po pierwsze wymaga włączenia opcji, o której nie wiedziałem / nie
    pamiętałem. A po drugie, eeee... jak to podstawowa? Podstawowa to albo
    nawigacja albo tryb zgłoszeń. Po uruchomieniu programu dwa duże buttony
    kierują albo tu albo tam określając podstawową funkcjonalność tym samym.
    Pływająca ikona pojawia się tylko wtedy gdy jest włączona i gdy Yanosik
    używany jest w tle. Ja go używałem jako główną aplikację w trybie
    zgłoszeń. Czarne tło nie oślepia i przygasza się gdy nic się nie dzieje.
    Duże kolorowe ikony, po kolorze można właściwego zgłoszenia dokonać -
    nie trzeba się wpatrywać w znaki graficzne. Naprawdę fajny interfejs
    użytkownika. Na czym polega moje nadużycie?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek