  • Data: 2018-04-25 23:07:24
    Temat: Re: Polećcie nawigację
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25-04-2018 o 22:39, Marek S pisze:

    > Po pierwsze wymaga włączenia opcji, o której nie wiedziałem / nie
    > pamiętałem.

    Nie - ta opcja jest domyślnie włączona.
    Sam ją musiałeś wyłączyć wcześniej.

    >  A po drugie, eeee... jak to podstawowa? Podstawowa to albo
    > nawigacja albo tryb zgłoszeń.

    No właśnie nie - podstawowa to informowanie o miejscach niebezpiecznych,
    głównie radarach.
    Plus oczywiście zgłoszenia - do tego też służy ta pływająca ikona.

    Reszta to dodatkowe "fjuczery".

    Bez pływającej ikony sensowność tego programu jest taka sobie,
    przynajmniej w kwestii nawigowania w samochodzie.

    > Pływająca ikona pojawia się tylko wtedy gdy jest włączona i gdy Yanosik
    > używany jest w tle.

    Dokładnie - tak się go domyślnie używa.