  • Data: 2018-04-23 19:46:20
    Temat: Re: Polećcie nawigację
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2018-04-23 o 16:03, Poldek pisze:

    >A teraz porozmawiajmy konkretnie, bez hipotetycznych sytuacji. Jestem
    >500m od zjazdu na obwodnicę. Te 500m przebędę w 5-10 minut.

    Marku, ty myslisz w kontekscie swoich paru km, a ja bym chcial np z
    Wroclawia do Gdanska,
    i mam mozliwosc przez Lodz (550km), przez Kalisz-Konin, przez
    Gniezno - Bydgoszcz (450km),
    a z podwariantami to sie pewnie ze 20 tras uzbiera.

    Wybor bedzie zalezal np od korkow w Bygoszczy, ale nie tych co sa,
    tylko tych co beda za 4h.
    A zdecydowac musze juz teraz, bo to inny kierunek bedzie ...

    I juz mamy wrozenie z fusow.
    A raczej ze statystyk z poprzedniego tygodnia, miesiaca, roku ... ale
    czy bedzie wypadek na autostradzie, to jednak z fusow ...

> [...]
    > wypadek w szczycie. Nawigacja kieruje mnie mimo to na obwodnicę a ja
    > nic nie wiem o zdarzeniu więc słucham się jej. Tymczasem droga
    > równoległa do obwodnicy jest zupełnie przejezdna. Co chwile ktoś nią
    > śmiga. Dosłownie jedynie barierka oddziela tę drogę więc nie sposób
    > nie widzieć co się na niej dzieje. Gdybym wyszedł z auta przed
    > wjazdem na obwodnicę, podszedł na most nad nią, zobaczył co się
    > dzieje i następnie popatrzał na w/w drogę, to nie miałbym żadnych
    > wątpliwości którędy jechać i zaoszczędziłbym przynajmniej 1h na
    > widocznym odcinku drogi. Zatem o jakim wróżeniu mowa?

    No to kiepska ta nawigacja, bo jak rozumiem - korek na obwodnicy stoi
    juz dluzej ...

    J.