  • Data: 2018-04-23 20:09:16
    Temat: Re: Polećcie nawigację
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Alf/red/" napisał w wiadomości grup
    W dniu 22.04.2018 o 22:19, Marek S pisze:
    >Miał taki wystartować z 5 lat temu (hasło TMC), ale się rozeszło po
    >kościach.

    Wydaje mi sie, ze nawet wystartowalo, ale:
    -nie kazda nawigacja ma odbiornik TMC, w dobie smartfonow to chyba
    mniejszosc,
    -na system sie zlozylo paru producentow nawigacji, system byl w czesci
    otwarty, ale po czesci szyfrowany i dostepny tym niewielu,
    -ktos musi do niego zglaszac dane - policja moze o wypadkach, a kto o
    korkach ?
    -ci producenci w miedyczasie inwestowali w rozwiazania internetowe,
    skoro kazdy ma internet w komorce ... i automatycznie maja korki ... i
    niekoniecznie chca placic za nadawanie TMC

    -a potem jeszcze jade z Niemcem i on ma problem - stacja X ma fajna
    muzyke, a stacja Y dobre TMC ...

    https://www.youtube.com/watch?v=EmlXSzbTP6U
    http://www.vitay.pl/AutoSwiat/Artykul,Podrozowanie-z
    -TMC-po-Polsce,6957,1.html