  • Data: 2013-08-09 20:13:34
    Temat: Re: Polecam Fakty TVN dziś o 19:00
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-09 18:33, Shrek pisze:

    > Słuchaj - sprawa jest prosta - straż ustawia się tam gdzie najłatwiej
    > złowić klienta (gadając bzdety o bezpieczeństwie, szacunku dla prawa itp
    > - generalnie lecąc w ch...).

    Wiem, dość popularne i medialne, ale to zupełnie jak opowieści imć
    Motylińskiego.

    > Klienta stara się wykiwać staż ( gadając
    > bzdety o homologacjach i powtarzając bzdety o szacunku dla prawa itp. -
    > generalnie lecąc w ch...).

    To akurat standard, szczególnie w wykonaniu niektórych...

    > Obok tego są yanosiki, które gadają o tym, że
    > robią to dla bezpieczeństwa podczas gdy robią to dla reklam - czyli
    > generalnie lecą w ch...

    Pokazując często bzdury. Jak pisałem wcześniej - robią to ludzie chyba
    tylko po to, by szerzyć apoteozę strachu. Pewnie jest im to
    potrzebne...

    > Reasumując wszyscy powtarza bzdury, lecąc w ch...

    Tak szczerze, to tylko ich niewielka część. No, ale uogólnienia są
    popularne, można nawrzucać bez konsekwencji władzom różnym i jeszcze
    zyskać popularność u pelikanów.

    > Powstaje pytanie tylko kto zaczął;)

    To nie piaskownica - nasz bohater miał okazję wykazać się jakością,
    ale jakoś nie wyszło mu kiedyś z lokalnym komendantem, teraz ma parcie
    na szkło i wychodzi jeszcze zabawniej.