  • Data: 2013-08-09 20:41:54
    Temat: Re: Polecam Fakty TVN dziś o 19:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Cóż, trzeba było nie przyjmować. Znasz wszystkie przepisy? Wysokość
    > wszystkich znaków też mierzysz po drodze? :)

    hahaha, no własnie nie sprawdzam.
    Jechałem, nagle kontrola. Patrze, po lewej stronie kilka domów, po prawej
    łąka. Jechałem ZTCP 80, terenu zabudowanego nie widziałem.
    Ale mówie, skoro policja mówi, ze jest teren to przeciez nie bede
    sprawdzał. Przeciez nie chcą mnie okraśc.

    Pech chciał, że jakis czas póxniej jechałem ta droga ponownie.
    I juz wiedziałem, dlaczego znaku nie widziałem.

    Wysokośc znaku to jedno ale ustawienie go po lewej stronie... Jak mam go
    zuaważyć?

    > A czyim zdrowym rozsądkiem? Twoim? Cóż, definicja może diametralnie
    > różna.

    Z takim ogólnym zdrowym rozsądkiem...

    > Tak, patrole się czają po krzakach. Tak, w lesie też. Czają się na
    > jelenie, a może jeleni...

    No widzisz, ty twierdzisz, ze sie nie czaja.
    Ja twierdze, ze taki mandat dostałem.

    > Bardzo często co? Jakie by prawo nie było i jakby służby nie działały
    > to i tak znajdzie się grupa uciśnionych buntowników. Internet jest
    > znany z takich.

    Ale patrz jak sytuacja sie obróciła: teraz uciśnieni buntownicy to jest SM
    ucisniona przez p. Emila.

    > Demagogia pełną gębą :) Większość ludzi jednak kieruje się literą
    > prawa (stosując przy tym zdrowy rozsądek), opiniuje je pośrednio
    > (w końcu sami wybraliśmy naszych przedstawicieli) i jakoś nie ma
    > z tym problemów. Policja ich nie rzuca na glebę, SM nie prześladuje,
    > mandat może jakiś czasem zarobią za głupotę/błąd - to się czasem
    > zdarza.

    Ale dlaczego demagogia?
    Skoro policjant tłumaczy mi, ze 5 metrów przed znakiem nadal obowiazuje
    ograniczenie predkosci i mam az do znaku jechac nie wiecej niz 50 to
    dlaczego ja takiego samego przestrzegania przepisów mam nie oczekiwac od
    policji i SM?

    Przecież w przepisach nie ma miejsca na zdrowy rozsadek...
    Gdzie tu widzisz demagogie?
    Druga strona sie zdziwiła, ze postulujac przestrzeganie prawa nagle ktos
    tego samego oczekuje od nich?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się