  • Data: 2013-08-09 20:41:49
    Temat: Re: Polecam Fakty TVN dziś o 19:00
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-09 14:00, Budzik pisze:

    > Sam dostałem taki przynajmniej jeden (znak terenu zabudowanego, którego nie
    > zauwazyłem byl, jak sie potem okazało po lewej stronie drogi...)

    Cóż, trzeba było nie przyjmować. Znasz wszystkie przepisy? Wysokość
    wszystkich znaków też mierzysz po drodze? :)

    > Ale dostalem tez kilka, które zgodnie z litera prawa byly słuszne.
    > Ale juz ze zdrowym rozsadkiem niekoniecznie.

    A czyim zdrowym rozsądkiem? Twoim? Cóż, definicja może diametralnie
    różna.

    > Np. wylot z miasta i patrol stojący w krzakach 20 metrow przed znakiem
    > konca terenu zabudowanego.

    Tak, patrole się czają po krzakach. Tak, w lesie też. Czają się na
    jelenie, a może jeleni...

    > Oczywiscie. Bardzo czesto.

    Bardzo często co? Jakie by prawo nie było i jakby służby nie działały
    to i tak znajdzie się grupa uciśnionych buntowników. Internet jest
    znany z takich.

    > Pytanie tylko, skoro nie kierujemy sie stricte literą prawa, nie opiniujemy
    > tego prawa i nie stosując zdrowego rozsądku to dlaczego takiej samej miary
    > nie przykładać do straszników miejskich czy do policji?

    Demagogia pełną gębą :) Większość ludzi jednak kieruje się literą
    prawa (stosując przy tym zdrowy rozsądek), opiniuje je pośrednio
    (w końcu sami wybraliśmy naszych przedstawicieli) i jakoś nie ma
    z tym problemów. Policja ich nie rzuca na glebę, SM nie prześladuje,
    mandat może jakiś czasem zarobią za głupotę/błąd - to się czasem
    zdarza.