  • Data: 2013-08-09 22:19:22
    Temat: Re: Polecam Fakty TVN dziś o 19:00
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-09 21:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Oczywiście.
    > Dlatego nie prosze o ocenę każdego pojedynczego foto ale o jakies ogólne
    > wnioski.

    No i ogólne są takie, że bezpieczeństwo wzrasta, ruch jest
    spokojniejszy i w ogóle jest fajniej na polskich drogach.

    > Co masz na mysli mówiąc: skuteczniej?

    To co wyżej napisałem. Jest bezpieczniej i spokojniej i jaki dym
    wszędzie, że łowią, filmują i w ogóle. Ja ich spotykam sporadycznie,
    ale efekty widać :)

    > Nie twierdze, ze sie nie da. Twierdze, ze nawet jezdzac normalnie jestes
    > narazony na placenie.

    Narażony to jestem zawsze - robiąc głupoty. Definicja "normalnie" bywa
    dość myląca - widać to np. po wypowiedziach Cavallino.

    > I co gorsza, wyłuadzacze w przypadku błędów nie poczuwają się do
    > odpowiedzialności.

    No pewnie :>