  • 211. Data: 2012-08-16 02:09:40
    Temat: Re: Polactwo
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Wednesday, August 15, 2012 6:14:03 PM UTC-4, PK wrote:
    > On 2012-08-15, Slon <z...@g...com> wrote: > Powiedz wioskowy przyglupku, kto
    wczesnej kupowal takie twory jak panstwo? Inne państwa oczywiście (wliczając Watykan,
    który też sypał groszem). Dawałeś w łapę i rządziłeś. To było bardzo naturalne i
    uczciwe. Dziś władzę uzyskuje się w wyborach, więc nie da się jej kupić (poza
    "kupionymi wyborami", ale to nie jest na szczęście problem Polski). > Mendy twojego
    pokroju byly zawsze, ale nie w takiej ilosci jak teraz. > Dzisiaj to juz oficjalnie
    sie krytykuje ojczyznianosc i bogobojnosc. W Polsce nie krytykuje się "bogobojności"
    tylko Kościół Katolicki. Wierni tego kościoła dostają rykoszetem. pozdrawiam, PK
    ------------------
    Klamiesz jak przystalo na przedstawiciela polactwa.

    http://www.youtube.com/watch?v=ERil52-e_Nk&feature=r
    elated

    Slon

  • 212. Data: 2012-08-16 08:15:08
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-08-15 15:22, Janko Muzykant pisze:
    > O ile wiem ani Marka, ani mnie, ani setek ludzi, których znam, a
    > prowadzą oni DG nikt za kraty nie wsadzał. Nikt też im nie zmieniał
    > prawa wstecz, nie nakładał nieuzasadnionych kar... Tak po prawdzie, poza
    > ogólnymi upierdliwościami natury papierkowej nie znam żadnego
    > dramatycznego przypadku.
    > Masz jakieś nerwice chyba :)

    Jasne, do wszystkiego można przywyknąć.
    Nawet do tego faszyzującego ustroju.
    Wolność?
    Kto jeszcze o to dba?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 213. Data: 2012-08-16 08:16:08
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-08-15 13:48, Marek Dyjor pisze:
    > wg twojej definicji to prawymi i sprawiedliwymi byli szmalcownicy,
    > kolaboranci i donosiciele :)

    Znasz lepszą to ją podaj.
    Ja nie znam lepszej.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 214. Data: 2012-08-16 08:18:01
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-08-15 23:36, PK pisze:
    > Jakaś definicja musi zawierać pojęcia niezdefiniowane, bo inaczej
    > w ogóle nie dałoby się tych definicji stworzyć.

    :-(
    Ehhh... do jakich Ty szkół chodziłeś?
    Są jeszcze tzw. pojęcia podstawowe. Słyszałeś?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 215. Data: 2012-08-16 08:25:58
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-08-15 23:58, PK pisze:
    > Jest takie "pierwsze prawo dyskusji", że z ideologami się nie dyskutuje,
    > więc wymianę argumentów jako taką uznałem za zakończoną. Ty nie
    > przyswajasz wiedzy, nie jesteś otwarty na kompromisy.
    > Co więcej - nie jesteś przygotowany na obronę swoich tez. Chłopaki
    > zarzucili Ci kilka pytań o podatki i się w tym pogubiłeś (przy okazji
    > robiąc z nerwów takie hordy błędów w zdaniach, że ledwo to rozczytałem).

    Eee... zwyczajnie nie masz już nic więcej do napisania.
    Błędy robię z pośpiechu za co z góry przepraszam.
    Nie przypominam sobie abym pominął jakieś pyt.

    > Problem polega na tym, że ludzie w tym wątku mają jakieś swoje
    > spojrzenie - wynikające z wieku, doświadczenia, praktyki, własnej
    > działalności gospodarczej itp. Ty masz chyba tylko program UPR, do
    > którego odesłałeś nas po wiedzę...

    Ależ w czym problem? Nie chcesz - nie dyskutuj!
    Ja nie mam zamiaru Cię oceniać.
    Zrozumiesz - good for you.

    > Jeśli to Cię jakoś pocieszy, to naprawdę wiele osób przechodzi przez
    > takie stadium zapatrzenia w liberalizm. Też tak miałem jakieś 10 lat
    > temu (w gimnazjum) - szczęśliwie nie było to związane z JKM i UPR,
    > z których śmiałem się tak długo jak pamiętam.

    Młodyś jeszcze. To dobrze. Ja zrozumiałem pewne sprawy trochę zbyt późno
    - dopiero ok. 30tki.
    Masz jeszcze czas.
    :-)

    > Tak czy siak życie koryguje różne opinie. Nadal jestem prawicowcem,
    > ale patrzeć na problemy trzeba znacznie szerzej. Postaraj się :).

    Dzięki za radę! ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 216. Data: 2012-08-16 08:31:49
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-08-16 08:15, quent pisze:

    > Jasne, do wszystkiego można przywyknąć.
    > Nawet do tego faszyzującego ustroju.
    > Wolność?

    Wolność to iść przed siebie, gdy się chce. To móc napisać głupcowi, że
    głupi, gdy ten chce zmieniać świat na swą modłę. To w końcu możliwość
    poznania historii ze wszystkich stron barykady bez narażania się
    komukolwiek z wyjątkiem głupców.

    Spróbuj tego, wolność jest fajna. I doceń, że z całej ludzkości trafiła
    Ci się może jednoprocentowa szansa, boś urodził się tu i teraz.

    --
    pozdrawia Adam
    /jestem mistrzem, a wy się nie znacie/

  • 217. Data: 2012-08-16 08:35:27
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-08-15 23:46, PK pisze:
    > No ale według Ciebie co powinno się stać z człowiekiem, któremu
    > bankrutuje firma? Ma zostać zamknięty w izolatce?
    >
    > Bankrutowanie wymyślono tylko po to, aby nie przeciągać mąk kontrahentów
    > i klientów. Założenie własnego interesu to ryzyko, bo po prostu może nie
    > wypalić (większość nie wypala, ale rzadko są to takie giganty jak Amber
    > Gold).
    >
    > Chodzi wyłącznie o to, aby można było zlicytować majątek firmy i zwrócić
    > część kasy poszkodowanym. A władze tej firmy oczywiście muszą mieć prawo
    > założyć kolejny biznes, no bo niby czemu nie?

    Twoje pyt. są bardzo typowe ale to dobrze w sumie.
    Chodzi o to, że te firmy ukrywają (sposobów na to w naszym chorym
    systemie jest sporo) majątek i *nie ma co licytować*!
    Taki - "bogaty bankrut".

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 218. Data: 2012-08-16 08:40:49
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-08-15 12:57, PK pisze:
    > Problem polega na tym, że jedni tworzą ustrój dopasowując go
    > do rzeczywistości,

    Dziwne stwierdzenie.

    > a inni tworzą byt teoretyczny i idealny, który
    > próbują potem wcisnąć na siłę :).

    Na siłę? Nic podobnego!
    Poza tym to są sprawy wręcz bardzo praktyczne.

    > Zresztą co tu kryć. W dzisiejszych czasach klasyczny komunizm jest
    > bardziej realny (wykonalny) niż klasyczny liberalizm. Takie czasy
    > po prostu.

    Komunizm to choroba mózgu.
    Prawdziwy problem polega na tym, że ludzie myślą, że komunista to ten co
    żył w czasach komuny :-(

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 219. Data: 2012-08-16 08:47:47
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-08-15 23:58, PK pisze:
    > Nadal jestem prawicowcem,

    Chyba praworęcznym ;-)

    Jeśli to wszystko co tu wysmarowujesz to Twoje przemyślenia, to co
    najwyżej możesz być naiwnym socjalistą - do wyleczenia.
    Są też cwani socjaliści ale to byłby o wiele cięższy przypadek.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 220. Data: 2012-08-16 18:02:08
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2012-08-16 08:31, Janko Muzykant pisze:
> [...]
    >
    > Spróbuj tego, wolność jest fajna. I doceń, że z całej ludzkości trafiła
    > Ci się może jednoprocentowa szansa, boś urodził się tu i teraz.

    Szkoda, że nie wymieniłeś pierdyliona rzeczy, których nie możesz zrobić
    bez pozwolenia, licencji, koncesji.
    Ja tu pisze cały czas o pieniądzu, zarabianiu, pracy itp a nie o
    włóczeniu się...