  • Data: 2011-10-22 01:19:20
    Temat: Re: Pojemność akumulatora w voltach :))))
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik rageofhonor napisał:
    > Dlaczego zaraz palantowi? To udowadnia że Lidl Polska kpi sobie z
    > klientów zatrudniając beznadziejnych tłumaczy którzy tłumaczą nie
    > poprawnie opisy oferowanych produktów.

    Cześć!
    Pytanie za 100 punktów - ilu ludzi widzi różnicę w tym przypadku między
    pojemnością a napięciem? Ilu czuje się obrażonych? Różnica jest ale
    przeciętny użytkownik ma to gdzieś. Dokładnie tak samo jak ciągle mówi
    się np. o cenie "etyliny bezołowiowej". Wie, że są akumulatory na 6V i
    12V i to mu wystarczy.
    Mój blok ma 80 mieszkań, gdy były problemy z upalającym się zerem na
    przyłączu, to tylko ja zgłaszałem problemy. Reszta zastanawiała się nad
    kupnem nowego TV, bo stary wariował - autentyczny tekst sąsiadki.
    Możesz się obrazić na Lidla ale to będziesz Ty i jeszcze ktoś. Reszta
    kupi. Dużo większa reszta. Towar zejdzie. Rynek wymaga najniższych cen.
    Tłumacz był najtańszy, może nawet dobrze zna niemiecki ale nie raczył
    zweryfikować technicznego słownictwa. Jego koszt kontra Twoja obraza i
    kierownictwu Lidla to powiewa. Jak zaczniesz prowadzić własną firmę i
    zatrudniać do każdego zlecenia najlepszych specjalistów, do tego
    kontrolować ich pracę, to rynek Ciebie szybko zweryfikuje. Takie jest
    życie.
    Lidl ma dość dobrą chińszczyznę, pojawiają się akumulatorki i wielu je
    kupuje, jakoś żyją. Niedawno byłą dyskusja. Za 250zł kupiłem zabawkowy
    mikroskop, sprzedawany na Allegro za 450zł. Do moich celów jest bardzo
    dobry. Niedawno kupiłem miernik zużycia energii, też z masą perełek w
    instrukcji ale się tylko śmiałem.
    Więcej luzu, są większe problemy.
    Maciek