  • Data: 2011-10-22 10:09:10
    Temat: Re: Pojemność akumulatora w voltach :))))
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@S...COM> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-22 11:43, Araneus Diadematus pisze:

    > Moja mama już nie protestuję, jak ktoś w TV powie "prąd o mocy 230
    > woltów", a ja głośno nazwę go debilem, dupkiem, fiutem, czy inaczej,
    > zależnie od humoru.

    Mnie w tym względzie wyjątkowo wkurwia obowiązująca w społeczeństwie
    głupio pojęta "uprzejmość", polegająca na tym, że idiotom nie mówi się
    że są idiotami, żeby ich nie urazić.

    Np. w mojej jednej pracy był Ważny Ktoś, który udawał że zna się na
    rzeczy, mówiąc np. że RJ-45 oznacza, że wtyczka jest dopasowana do 45
    omów. I temu podobne "nowinki", którymi "błyszczał". Kiedyś powiedziałem
    mojemu szefowi - powiem mu na osobności, żeby przestał robić z siebie
    kretyna. A na to szef - nie, nie mów, bo się obrazi, udawaj że wszystko
    jest OK. I zdaniem mojego szefa miałem siedzieć z pokerową miną i
    słuchać różnych bzdur. Na szczęście z zupełnie innych powodów rozstałem
    się z tamtą pracą.

    Ten facet był trochę w stylu ludzi, którzy widząc na opakowaniu jedzenia
    konserwant E-xxx myślą, że im większe E, tym bardziej "trujące".
    Natomiast wiadomo, że są to tylko numerki przypisane związkom
    chemicznym, np. E-300 to witamina C, popularny konserwant napojów.
    Czekam tylko okazji, jak spotkam jedną taką babę, która swoje dzieci
    karmi witaminą C w tabletkach "bo to zdrowo" (jakby w dzisiejszym
    świecie komukolwiek brakowało witaminy C), żeby jej powiedzieć - ale
    wiesz że te tabletki zawierają konserwant E-300? Ta baba wie, że
    witamina C to "zdrowie" a substancje E-xxx to "trucizna", więc ciekawy
    jestem, jak zareaguje na taki paradoks, który dla jej móżdżku może być
    za trudny.