    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Podtrzymanie zasilania na 5V
    Date: Tue, 5 Nov 2013 11:00:14 +0100

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5278b5af$0$2289$65785112@news.neostrada.pl...

    > "Piotr Gałka"
    >>
    > File---Import----Ctrl+v

    Ok.
    Myślałem, że to jest jakiś internetowy symulator a tu się okazuje, że
    musiałem jakiegoś zipa pobrać, rozpakować i do tego jeszcze java była
    potrzebna.

    To wszystko po to aby zobaczyć, że zdefiniowany schemat jest kompletnie nie
    tym, co wcześniej zostało ustalone.
    Ręce człowiekowi opadają.
    Do Tmek-a:
    Pokazałbyś (jak wcześniej) schemat tego co symulujesz i od razu byłoby
    wszystko jasne.
    Przecież dzielnik 10k+10k miał być zasilony (gdy MOS się włączy) 5V, a tutaj
    na dzielnik zawsze idzie 0V. To jakim cudem ma to działać ?
    Najgorsze, ze nie wspomnisz, że symulujesz coś innego, niż zostało
    uzgodnione tylko piszesz, że to uzgodnione nie działa w symulacji zmuszając
    mnie do marnowania czasu na poszukiwanie banalnego błędu, który mógłbyś sam
    zauważyć.
    To jest ...... niepoważne!
    P.G.