eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPodtrzymanie zasilania na 5VRe: [OT] Podtrzymanie zasilania na 5V
  • Data: 2013-11-05 11:35:46
    Temat: Re: [OT] Podtrzymanie zasilania na 5V
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pan Adam napisał:

    > Ford T nie jest tu chyba dobrym przykładem.
    > Zasilanie gaźnika opadowe - nie można było wjeżdżać pod stromą górkę
    > przodem, dziwaczne sterowanie skrzynią biegów, gazem i hamulcem dwoma
    > pedałami, prądnica z "tysiącem" małych cewek, chłodzenie grawitacyjne,
    > itd, itp.
    >
    > Ale faktem jest, że to był pierwszy samochód składany na taśmie
    > produkcyjnej i chyba pierwszy, mający części zamienne, co naówczas było
    > ewenementem.
    > Dla młodszych: przy ówczesnej produkcji jednostkowej, nawet typu
    > gniazdowego, części były dopasowywane ręcznie do danego egzemplarza
    > pojazdu (i innych ówczesnych urządzeń). Stąd też rzadko się zdarzało,
    > aby część wyjęta z jednego pojazdu pasowała wprost (bez dopasowania) do
    > drugiego.

    Dlaczego tylko dla młodszych? Czy jest tu ktoś, kto może pamiętać samochody
    wyprodukowane wczesniej, niż Ford T (i jeszcze mieć doświadczenia z wymianą
    droselkapy)?

    Jarek

    --
    Żył był w Biblii Hiob | Jak to pojąć ma
    można się założyć | mędrzec czy idiota
    dziesięć razy tyle co | że gdy konał Hiob
    nam się uda pożyć | był syt dni swego żywota

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: