-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: Iglo <i...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Podsumowanie po 200kkm
Date: Tue, 4 Sep 2012 21:14:56 +0200
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 29
Message-ID: <1weys3snjctkv$.k0x0l0vycte5.dlg@40tude.net>
References: <1...@4...net> <5045cf35$1@news.home.net.pl>
Reply-To: i...@o...pl
NNTP-Posting-Host: apn-77-113-56-124.dynamic.gprs.plus.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1346786094 11026 77.113.56.124 (4 Sep 2012 19:14:54 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Sep 2012 19:14:54 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2465391
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 4 Sep 2012 10:51:46 +0100, Hants napisał(a):
> Iglo" <i...@o...pl> wrote in message
> news:1bh5rt4x3ouru.j33d2s9m2547.dlg@40tude.net...
>> Witam, w moim ,aktualnie 10 letnim kombi stuknęło właśnie 200kkm. Jako, że
>
>> - rolka napinacza paska wielorowkowego, rozwulkanizowana.
>> - 1 cewka
> [......]
>> Dużo to czy mało?
>
> Wg mnie całkiem sporo. Od 5 lat ujezdzam 20 letniego Hyundaia (z tych
> owczesnie lepszych) i najpowazniejsza awarią jak do tej pory była pęknięta
> ze starosci spręzynka (20 groszy?) w drzwiach. Poza tym wymieniłem
> alternator (już dwa razy-ok. 250 zł). Wszystko w ciągu 160 tys km.
>
> Oczywiscie - auto pieczołowicie serwisuję - paski, rolki płyny, klocki, ale
> wszystko zgodnie z 'harmonogramem' i nic z autentycznego 'musu'. Nie
> zdarzyło mi się nigdy, abym nie mógł rozpoczać, lub zakończyć podrózy, a to
> w sumie stanowi wartość samą w sobie.
>
> Pozdro,
Heh, starocie się nie liczą.. Żeby nie korozja to byłyby auta idealne, tam
się nie ma co popsuć poprostu :-). Mam takie Saxo, rocznik 98, nie do
zajeżdżenia. Środek wygląda fatalnie, podłoga już łatana, ale jeździ
prosto, hamuje, nie stuka, nie spala wiele oleju, podobnie benzyny.
Korozja, niestety. Po najbliższej zimie złom, nie będę miał sumienia
wystawiać na allegro BCM, bo się ktoś w nim na pół przełamie :-).
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
Najnowsze wątki
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-18 Ostrów Wielkopolski => Laravel PHP Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-18 doładowania 5zł
- 2024-10-17 Prośba o identyfikację komponentu
- 2024-10-17 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-10-17 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=