    From: Iglo <i...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Podsumowanie po 200kkm
    Date: Tue, 4 Sep 2012 21:14:56 +0200

    Dnia Tue, 4 Sep 2012 10:51:46 +0100, Hants napisał(a):

    > Iglo" <i...@o...pl> wrote in message

    > [......]
    >
    > Wg mnie całkiem sporo. Od 5 lat ujezdzam 20 letniego Hyundaia (z tych
    > owczesnie lepszych) i najpowazniejsza awarią jak do tej pory była pęknięta
    > ze starosci spręzynka (20 groszy?) w drzwiach. Poza tym wymieniłem
    > alternator (już dwa razy-ok. 250 zł). Wszystko w ciągu 160 tys km.
    >
    > Oczywiscie - auto pieczołowicie serwisuję - paski, rolki płyny, klocki, ale
    > wszystko zgodnie z 'harmonogramem' i nic z autentycznego 'musu'. Nie
    > zdarzyło mi się nigdy, abym nie mógł rozpoczać, lub zakończyć podrózy, a to
> [...]

    Heh, starocie się nie liczą.. Żeby nie korozja to byłyby auta idealne, tam
    się nie ma co popsuć poprostu :-). Mam takie Saxo, rocznik 98, nie do
    zajeżdżenia. Środek wygląda fatalnie, podłoga już łatana, ale jeździ
    prosto, hamuje, nie stuka, nie spala wiele oleju, podobnie benzyny.
    Korozja, niestety. Po najbliższej zimie złom, nie będę miał sumienia
    wystawiać na allegro BCM, bo się ktoś w nim na pół przełamie :-).