  • Data: 2012-09-04 23:32:27
    Temat: Re: Podsumowanie po 200kkm
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Iglo" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1bh5rt4x3ouru.j33d2s9m2547.dlg@40tude.net...

    To ja podsumuję dziewięc lat eksploatacji corolli (2000):
    Po 145 tysiącach sprzedana (miałem ją od nowości):
    - wymieniłem klocki przednie przy 86 tys.
    - świece po 60 i 120 tys.
    - pasek pompy i wspomagania przy 90 tys.
    - płyny (oleje, chłodzący, hamulcowy) - wiadomo, zgodnie z rozpiską
    producenta.
    Naprawy:
    - naprawa radia (zdechł tuner) (180 zł)
    - wymiana szyby przedniej (kamień) (800 zł, ale można było taniej, mnie
    się spieszyło przed wyjazdem za granicę)
    - naprawa wajchy otwierającej bagażnik (stanąłem na niej) (śruba
    wkręcona na gorąco - bo ja wiem 1 zł?)
    - wymiana fotela kierowcy (złamałem go, podczas wizyty w rowie, siła
    odśrodkowa) używka, 80 zł + benzyna na wycieczkę ok. 120 km.
    - pokleiłem mocowanie kosnoli środkowej (urwane przez głupotę, 20 zł w
    zakładzie spawającym plastiki.
    - wyłącznik przeciwmgielnych (spalony poprzez podpięcie do złej wtyczki,
    tj. do pokrętła do podnoszenia świateł przy montażu czegoś tam w
    konsoli, trochę z winy producenta, bo mógł zrobić inne wtyczki), używka
    60 zł.
    - felga stalowa, pogięta w tym samym rowie, można było prostować, ale
    nowa kosztowała 150zł, więc nie bawiłem się w druciarstwo.
    i tyle.
    Do 200 tys.z pewnością doszłaby wymiana rozrządu (2,5-3 tys) może amorki
    i ew. tarcze - całość ok 1200 zł. Nowy własciciel jeździ (widuję go),
    nie wiem jednak co już zrobił i ile przejechał.

    Naprawy bez winy użytkownika - 180 zł za radio, reszta wiązała się z
    moją (lub innych użytkowników dróg) działalnością ;-)

    --
    Yogi(n)